Gå til innhold

Bleking av tenner

*Kaisa*

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å bleke tennene mine. Ikke så veldig mye, bare litt. Tennene mine har alltid vært ganske hvite, men nå har de fått ett lyst gult preg :sjarmor: .

Noen som har erfaring med dette og hva koster det egentlig? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tror nok det koster endel å få det gjort hos tannlege/tannpleier, men jeg har faktisk nettopp hørt at noe hjemmebleking man kan få kjøpt. Det blir nok sikkert en billigere løsning. Er usikker på om man må på apotek for å skaffe det eller om feks parfymerier har det, men det går jo an å spørre seg for hvis du vil prøve. Har tenkt å prøve selv (gjør-det-selv-varianten), har bare ikke kommet så langt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Den hjemmeblekingsvarianten kan man kjøpe på dagligvarebutikker med godt utvalg. Jeg holder på å prøve den og jeg har fått hørt at tennene mine har blitt hvitere :)

Jeg betalte 200 kr for min, så det hadde ikke vært krise om den ikke hadde funket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Har akkurat hørt om en kollega av meg som skulle bleke tenner med utstyr fra tannlege, og hun skulle betale 1500,- for det.

Mulig jeg er dum nå, men skal plutselig alle unge jenter bleke tennene nå? Er det virkelig gått mote i DET også?

:roll:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hjemmeblekingsvarianten kan man kjøpe på dagligvarebutikker med godt utvalg. Jeg holder på å prøve den og jeg har fått hørt at tennene mine har blitt hvitere :)

Jeg betalte 200 kr for min, så det hadde ikke vært krise om den ikke hadde funket.

Vet du hva den heter og i hvilke butikker den er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Den heter Aquafresh Gentle Whitening System eller noe sånn, og jeg kjøpte min på Spar, men vet at de har på Maxi og i noen parfymeri iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var så dum at jeg lot meg overtale til å sandblåse tennene mine hos tannlegen en gang. Tennene mine var ikke gule i utgangspunktet, og ble ikke merkbart hvitere. Dette betalte jeg flere tusen kroner for :evil:

H&M har et tannblekesett til underkant av 200 kroner som funker fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og de rekalmerer for den på tv. Så jeg vil tro de har den i de fleste dagligvarebutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det hos tannlegen. Kostet 3000,- for å få laget to skinner og for å pusse på tennene. Ikke lurt å ta bleking før du har fått pusset ned tennene, sa tannlegen. Skinnene kan jeg bruke igjen, så da kan jeg bare kjøpe ny guffe til 2-3 hundrelapper.

Var veldig fornøyd med blekingen (drikker mye te og syntes de var gulere), og jeg må innrømme at jeg ALDRI hadde kjøpt bleking av tennene på H&M osv. Har investert mye i tennene mine med tannregulering osv, at jeg ikke ønsker å utsette dem for unødig risiko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...