Gjest csgclove Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 (endret) hei Endret 10. januar 2013 av csgclove
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Tror du skal være forsiktig med kroppen din når du er såpass ung. Fokuser på et sunt kosthold, samt kos deg i blant med godteri. Trist at man skal tenke på vekt i så ung alder. Kanskje du må jobbe litt med selvtilliten istedenfor vekten din? Anonym poster: d6617d83410a94756a057540fc0f36df 2
Gjest csgclove Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Tror du skal være forsiktig med kroppen din når du er såpass ung. Fokuser på et sunt kosthold, samt kos deg i blant med godteri. Trist at man skal tenke på vekt i så ung alder. Kanskje du må jobbe litt med selvtilliten istedenfor vekten din? Anonym poster: d6617d83410a94756a057540fc0f36df Haha, jaa.. du har kanskje rett. Jeg har faktisk ikke så dårlig selvtillit for å si det selv, men det var no bare for å hørr hva dere syntes... takk for svar anyways
Gjest Daenerys Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Hm, fun light for å få energi etter trening? Tror heller jeg ville gått for en banan i det minste Angående det å ikke ta deg seriøst på taekwondo, så skjønner jeg det siden du er såpass ung. Men er miljøet der du trener slik at de kan yppe såpass med treneren sin? Høres ikke helt bra ut. Syns uansett du kan ta det som et kompliment at du får lov å trene andre, du er nok flink Bare fortsett som du gjør, spis sunt og nok. Og husk at du vokser, du trenger mat for å orke alt du holder på med!
Gjest csgclove Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Hm, fun light for å få energi etter trening? Tror heller jeg ville gått for en banan i det minste Angående det å ikke ta deg seriøst på taekwondo, så skjønner jeg det siden du er såpass ung. Men er miljøet der du trener slik at de kan yppe såpass med treneren sin? Høres ikke helt bra ut. Syns uansett du kan ta det som et kompliment at du får lov å trene andre, du er nok flink Bare fortsett som du gjør, spis sunt og nok. Og husk at du vokser, du trenger mat for å orke alt du holder på med! Det med saft er nok mest bare innbilning. Jeg elsker frukt, men er allergisk mot all frukt Jeg ser nå at du kanskje trodde at miljøet var dørlig på trening, og at jeg kanskje skulle ha formulert det allerledes... Jeg trener i en veldig bra (og pitte liten) klubb. Det var bare siden jeg er såpasse ung så ville treneren at jeg skulle vise at man trener ordentlig her... det er vanskelig og forklare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå