Gå til innhold

Hjelp med klesvask, takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har et spm som jeg håper jeg får svar på:-)

Skal vaske no superundertøy på ullvask.. Kan jeg bland grått superundertøy med rosa?

Hilsen ei som ikke har bodd alt for lenge for seg selv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke at sånt farger av, men hadde vel ikke vasket mørkegrått og lyserosa sammen. Kjedelig om det rosa blir misfarget.

Her vaskes uansett superundertøy og ullundertøy sammen med vanlig 40 graders vask, (med milo, uten skyllemiddel) og dermed vaskes også grått og rosa hver for seg.

Gjest Grasjur
Skrevet

Har de vært vasket før? I så fall ville jeg vasket dem sammen. Det viktigste med ull er at man bruker milo og ikke vanlig såpe :)

Skrevet

Jeg vasker rosa+ rødt separat. Det du kan risikere er at rosafargen blir litt gråere, men de vil ikke bli direkte stygge da rosa er såpass sterk farge i seg selv.

Jeg vasker forresten superundertøy i ull på 40, sammen med annet tøy. Det tåler gjerne en del mer en tykkere ull.

Skrevet

OK! Tusen takk for hjelp. Men ett lite annet dumt spørsmål. Skal milo i skyllemiddelskuffen eller vaskepulver skuffen??:-)

Skrevet

OK! Tusen takk for hjelp. Men ett lite annet dumt spørsmål. Skal milo i skyllemiddelskuffen eller vaskepulver skuffen??:-)

vaskepulverskuffen. Den med to streker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...