Gjest Kristin Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Ser at det er flere som synes at gutter er treige til å svare på sms. Det kan gjerne ta flere døgn. Har dere virkelig samvittighet til å svare på en melding fra ei jente etter flere døgn?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Det høres sykt ut, men jeg kan få en melding være superstressa og hele tiden utsette å svare på meldignen fordi jeg har mye å gjøre selv om det bare tar noen sekunder å svare. Tror dog jeg ikke ville gjort det på sånn kjærestegreier for ser jo på KG at det tolkes som dårlig tegn. Anonym poster: a3899140d33d54d4bc80498b419c5011
Gud Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Det jeg synes er litt morsomt er de som gjør det for å spille hard to get. For hvis de venter så lenge med å svare må de virkelig ha jobbet hardt for å huske på det... Jeg svarer så snart jeg kan. Spiller ikke spill. 4
Gjest Jente Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Må bare kommentere, selv om jeg er jente da... Dette er muligens veldig typisk for jenter, men hvis jeg får melding av en gutt jeg liker, så kan det fort ta et døgn før jeg svarer han. Det tar nemlig litt tid å finne ut hva jeg skal svare Jeg har det for meg at enten må jeg svare innen 2 min eller så må jeg svare etter en stund (sånn at det ikke virker som at jeg bruker 10min på å skrive "den er grei:)"). Jeg har snakket med en del gutter som ikke tenker over dette med meldinger i det hele tatt! I hvert fall hvis jenta har sendt en melding som bare plasker rundt, går den rett på sak derimot så blir gutten med en gang mer keen på å svare og få vite mer om saken
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Hvis jeg får en melding jeg synes jeg må bruke litt tid på å svare på, så sender jeg en kort melding der jeg forklarer at jeg ikke har tid i øyeblikket, men svarer om en dag eller to. En kort melding har alle tid til, og da får hun beskjed og slipper å gå og lure på hvorfor jeg ikke svarer. Jeg gidder heller ikke å spille noe spill. Det er dårlig gjort overfor jenta, i tillegg til at det er barnslig.
Gjest Bandit Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 Jeg har fått høre at jeg er dårlig på det. Jeg kan glemme mobilen i jakkelomma i flere timer, eller om den er til lading.
smilo Skrevet 3. desember 2012 #7 Skrevet 3. desember 2012 Jeg bruker normalt å svare ganske umiddelbart, og det kom tydelig frem i går, sa han ble sur for at jeg ikke svarte umiddelbart..etter han hadde dumpet meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå