Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Per nå har vi Hafslund, men vil gjerne finne ut hva som lønner seg. Noen som har innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Hadde tidligere Hafslund, men vi byttet til Fjordkraft for ca 2 år siden, og er fornøyde med dem.

Skrevet

Fjordkraft her og, veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg har vært kunde hos NorgesEnergi i 12 år så langt, og har ingenting å utsette på dem.

Skrevet

Jeg bor riktignok litt utenfor Oslo, men er veldig fornøyd med Gudbrandsdalen Energi - akkurat nå er vi på en avtale som heter Kvitfjell World Cup Variabel, og de er de billigste for oss av de som ikke har årlig fastbeløp.

Skrevet

NorgesEnergi, veldig fornøyd!

Skrevet

Hafslund og fornøyd med det. De ligger slett ikke så dårlig an på prisoversikten, og så slipper jeg egen nettleieregning.

Anonym poster: b58725ac2c1e0233d1b5fc599580ff40

Skrevet (endret)

Jeg bor riktignok litt utenfor Oslo, men er veldig fornøyd med Gudbrandsdalen Energi - akkurat nå er vi på en avtale som heter Kvitfjell World Cup Variabel, og de er de billigste for oss av de som ikke har årlig fastbeløp.

Når du først er hos Gudbrandsdal..

Hvorfor i all verden hopper du da ikke på "Kvitfjell world cup spot"?

Det er en grei avtale du har, men...

Du vet....

På sikt er jo spot alltid billigst.

Endret av Østlandet
Skrevet

Når du først er hos Gudbrandsdal..

Hvorfor i all verden hopper du da ikke på "Kvitfjell world cup spot"?

Det er en grei avtale du har, men...

Du vet....

På sikt er jo spot alltid billigst.

Ifølge Konkurransetilsynet er ikke spot alltid billigst:

http://www.konkurransetilsynet.no/no/kraftpriser/Sporsmal-og-svar/Hvilken-produkttype-bor-jeg-velge-/Markedspris-eller-standard-variabel/

Med standard variabel pris, får man en litt mer stabil pris, og varsel når prisen endres. Dessuten er det lettere å sammenligne prisene - med spotpris er det bare påslaget man kan sammenligne, ikke den faktiske prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...