Gå til innhold

170 cm 58 kg - for mye?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mye å veie 58 kg når man er 170 cm? For jeg føler meg smålubben med den vekten og høyden. Grunnen til det er vel fordi jeg vil ha kropp liknende som mary kate olsen og fotballfrue... Men ja- er dette mye?

Anonym poster: cb26c971504b52ad1a026331909d3945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Du har et forvridd kroppsbilde når du ønsker kroppen til folk som har slitt (sliter?) med spiseforstyrrelser.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Herregud, på tide at folk slapper litt av her med vekt. Grådig lei av alle "er 50 kg på 170 for mye?" her inne nå. Typisk at dette kommer rett før sommeren, og rett før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, på tide at folk slapper litt av her med vekt. Grådig lei av alle "er 50 kg på 170 for mye?" her inne nå. Typisk at dette kommer rett før sommeren, og rett før jul.

Enig, jeg kommer hit for tips for trening men blir alltid møtt av disse idiotiske trådene. Verste er at jeg er sikker på at det kun er fordi TS fisker etter etter svar ala " nei du er kjempetynn og fin! " :P

Anonym poster: c455822e6ab1b87a6b445d80ec3ea726

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Enig, jeg kommer hit for tips for trening men blir alltid møtt av disse idiotiske trådene. Verste er at jeg er sikker på at det kun er fordi TS fisker etter etter svar ala " nei du er kjempetynn og fin! " :P

Anonym poster: c455822e6ab1b87a6b445d80ec3ea726

Litt enig og litt ueing. Jeg har selv anoreksi og jeg vet selvfølgelig at min vekt er for lav i forhold til høyden.Det går vel under det som kalles comen sens! Men når jeg ser meg i speilet føler jeg meg stor,men det ligger jo i sykdommens natur.Og jeg kan føle meg tykk selvom tallet forteller noe annet.Og da kan jeg klage over det. Så er enig på den biten at vedkommende selv ut i fra tallets tale vet at hun ikke går under kategorien overvektig.Men hvis vedkommende har en spiseforstyrrelse så kan det være lett for anoreksie å hige etter komentater på at man er tynn(ikke i alle tillfeller,men i noen) uten at det er helt bevist.Men hvis vedkommende ikke har en spiseforstyrrelse tenker jeg det samme som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mye å veie 58 kg når man er 170 cm? For jeg føler meg smålubben med den vekten og høyden. Grunnen til det er vel fordi jeg vil ha kropp liknende som mary kate olsen og fotballfrue... Men ja- er dette mye?

Anonym poster: cb26c971504b52ad1a026331909d3945

Begge dine forbilder er sykelig tynne. Det burde si deg noe .

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler deg smålubben med den vekten så burde jeg føle meg feit, men heldigvis føler jeg meg passe tynn og fornøyd =)

Selvsagt er det rom for oppstramming og slikt, men jeg tror ikke jeg kan veie mindre enn det jeg gjør nå.

Synes du skal være fornøyd med vekten din jeg, og hvis du er misfornøyd med hvordan du ser ut så kan du jo trene litt styrke og utholdenhet, for å stramme opp litt. Ofte er det ikke mye som skal til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...