Gå til innhold

Han har funnet ei ny dame! Kvalm....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, det gjør så forbaska vondt! I helgen dro jeg og kjæresten på fest sammen, noe vi gjør ofte, og vi har det alltid like gøy. Det jeg ikke visste var at på nettopp denne festen skulle han finne min erstatter. Hun er rålekker, rett og slett. De hadde det tydeligvis utrolig gøy sammen den kvelden. Han holdt rundt henne mens jeg ble sittende sammen med et par venninner mer eller mindre på gråten. Det var først når de stod midt på gulvet og råklinet jeg knakk sammen. Dro hjem til leiligheten vår og pakket sammen de viktigste tingene mine og hadde de klar til morgendagen. Da skulle jeg dra der i fra. Men først ville jeg snakke med han.

Rekna jo med han kom hjem igjen, i alle fall etter at han så at jeg mer eller mindre stormet ut. Han visste at jeg så på. Jeg hørte ingenting fra han. Ikke kom han hjem før på ettermiddagen heller. Grunnen til at han kom så sent? Hu andre hadde ikke kommet seg hjem, så han følte han måtte bli der sammen med henne til hun ble hentet.

Jeg er kvalm. Så ubeskrivelig såret. Tårene bare renner og renner. Vi hadde det helt fantastisk sammen, vi hadde leilighet sammen og jeg trodde virkelig forholdet vårt var så bra som det bare kan bli. Jeg aner bare ikke hva jeg skal gjøre. Sitter og ser på bilder av henne på facebook, og det stikker noe så utrolig i magen. Jeg vet det er selvpining, men jeg må se dama som stikker av med mannen min. Mannen i mitt liv som jeg elsker over alt på jord. Jeg hadde aldri trodd dette om han. Aldri!

Jeg er helt rådvill. Hva i huleste gjør jeg nå? Han har tydeligvis bestemt seg, han vil ha henne. Om dette er noe som har pågått bak min rygg i lengre tid aner jeg ikke, samme hva, det gjør like vondt uansett. Gud, hvor skal jeg gjøre av meg? Føler hele livet mitt er ødelagt! Ikke aner jeg hva jeg vil med dette innlegget heller. Få ut litt frustrasjon, sinne og skuffelse kanskje.. Der gikk de beste årene i mitt liv i vasken..

:cry:

Anonym poster: d3e19ffe4efd849948239add3893fce7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud, for en idiot! Hva slags mennesker gjør sånt?

Skrevet

Ikke bra, han høres ikke helt bra ut. Jævlig vondt nå, men når du er over han vil du prise deg lykkelig over å være kvitt han. Liten trøst nå, men helt sant!

• Liker 8
Skrevet

Han er jo totalt respektløs ovenfor deg! Råkliner med ei anna dame mens dere er på fest sammen? Og dere er samboere? Tro meg, du fortjener mye mye bedre, og kommer til å finne noen som behandler deg med den respekten du fortjener. Stakkars den nye dama også, hvem vil ha en sånn mann?

• Liker 20
Skrevet

Du fortjener bedre.

Han er deg ikke verdig.

Det vil alltid finnes masse "fristelser" i form av andre mennesker rundt omkring. Det finnes styggere gutter enn han, men også finere. Tenk om du skulle falt for fristelsen hver gang du så en "kjekkere" gutt på gaten, på fest, på jobb, på julebord, på reise osv osv.

Det går ikke an å bygge et partnerskap på noe så overfladisk, som at med engang du ser et hottere menneske, så stikker du. Da vil man bare fly fra person til person da, det vil alltid dukke opp nye fristelser.

Nei vet du hva, finn deg en voksen mann som har hjerne i tillegg, og som aldri kunne funnet på å gjort noe sånt mot deg! Finn en som gir det samme tilbake!

Anonym poster: 73f63ebe9637885f15999a0a704298ea

• Liker 9
Skrevet

Som sagt hadde jeg aldri forventet dette av han. Det er derfor jeg er så forferdelig sjokkert og knust! Det var ikke en liten beklagelse å få engang. Han angrer tydeligvis ikke på det han har gjort. Jeg klarer bare ikke å forstå hva jeg har gjort for å fortjene dette. Og ikke minst på denne måten! Jeg har gjort alt jeg kan for å være verdens beste samboer, jeg stiller opp og vi krangler så og si aldri. Hatt våre uenigheter, selvsagt, men aldri noen store krangler. Jeg trodde av hele mitt hjerte at ting var bra!

Det aller verste er at dama visste om at vi var samboere, og hun så at jeg var der hun også. Det brydde hun seg tydeligvis fint lite om! Jeg har ikke ord!!

TS

Skrevet

O.M.G!! Det var pillråttent gjort av han. Sender deg en god klem, dette var dessverre et godt eksempel på at folk er mer enn der man tror de er. Snakk om å virkelig bli kjent med en ny side av han. Om litt, forhåpentligvis kort tid kan du tenke at han beviste for deg at han virkelig ikke er noe å samle på. Han viste ikke noe omsorg for deg og følelsene dine det. Og DET kan du ikke samle på! Klem

• Liker 1
Skrevet

Hele forholdet er jo basert på at man velger å satse på hverandre!!

Anonym poster: 73f63ebe9637885f15999a0a704298ea

Skrevet

Huff får så vondt av deg..... Har ikke noen ord som kan hjelpe, annet at du skal være glad for at du fant ut av det nå ikke etter at du hadde evt fått barn med han.... selv om det er liten trøst...

Uansett vil jeg gi deg en god klem :klemmer:

Anonym poster: c5a5188f5c909d3c04b2acf751b603b6

• Liker 1
Skrevet

Skrivefeil, skriver fra mobil..

Skrevet

Sikker på han er fra jorden?????

Huff nei, slike gutter er ikke noe å ta vare på! Finn deg heller en som elsker deg tilbake..

• Liker 1
Skrevet

Fy f... for en dritt. Han fortjener en real omgang juling, og så kan man bare håpe at karma kommer og tar han!

Skrevet

Tusen takk for så fine ord, dere!

Problemet mitt er at jeg hele tiden går og håper at han skal ta seg sammen og finne ut at han har gjort en stor feil. At han skal ta meg tilbake. Det er jo helt idiotisk, men jeg savner han. Jeg savner putekrigene, matlagingen, vaskingen som alltid endte med vannkrig, kosekveldene, alle de fantastisk romantiske middagene vi hadde på resturant. Sukk, alt var så perfekt. Har lenge følt at dette var for godt til å være sant, og jeg hadde søren meg rett. Føler meg som verdens svakeste og mest idiotiske menneske akkurat nå... :(

TS

Skrevet

For en møkkafyr! Han kan ikke være så veldig moden?

Du får håpe han får en kløende kjønnssykdom av henne :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Herregud........... Så mange generasjoner, og vi har fremdeles disse hjerteløse, kalde og patetiske mindreverdige paddene?

Du fortjener bedre enn han. What the fuck sier jeg bare, kjenner jeg blir skikkelig forbanna.

Men skjønner at det er mer vondt for deg når dere hadde det så fint sammen, enn om han var en dritt ellers også :/ <3 Vær glad du er kvitt ham før det hadde gått lenger..

Det som irriterer meg noe så sinnssykt er at folk alltid skal late som om alt er fryd og gammen med kjæresten, og plutselig råkliner de bevisst foran kjæresten, bare for å vise at det er over eller noe. Hva med å ha litt satans respekt, sette seg ned med sin omsorgsfulle kjæreste og fortelle at man er forelsket i noen andre eller noe.

Herregud..................

Vet du hva, nå må du passe på at du ikke er alene. Vær mye med familie og venner, det hjelper mye. Alt føles fortapt hvis man sitter alene og depper :hjerte:

Sender deg en god klem og en liten julenisse med en kjekkas i sekken. :nissevink::hug:

• Liker 4
Gjest Lurifix
Skrevet

Blir helt skremt av at en kan finne på å gjøre noe slikt.

nRbK7.gif?1

• Liker 24
Skrevet

Blir helt skremt av at en kan finne på å gjøre noe slikt.

nRbK7.gif?1

HAHAHAH TNAW

• Liker 1
Skrevet

Det der er jo helt sinnsykt. Selv om det er uendelig vondt, og du sikkert unnskylder han litt med at det ikke er "typisk han", så husk at nå har han vist hvem han egentlig er og du bør være glad at du kommer deg bort. Det er sikkert en liten trøst nå, men virkelig. Og selv om hjertet gjør vondt og det virker fjernt å skulle komme over han, så kommer det til å komme en dag hvor hjertet ditt ikke er knust lenger. Masse gode tanker til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...