Gå til innhold

Se hvem som har vært inne på profilen - Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over dette bildet på Artige.no: http://www.artige.no/bilde/44117

Måtte jo sjekke ut (Jepp, jeg er nysgjerrig) men er litt usikker på om dette stemmer. For når jeg søkte så kom det opp profilene jeg har mest vært inne på og ikke omvendt, tror jeg. Noen som kan bekrefte, eller avbekrefte dette. Usj, slik er det å være betatt, og jeg vil ikke at han skal finne ut at jeg har vært innpå profilen hans og snoket.

Anonym poster: e465d38afc27d0905982b9f625e89b5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske at det var vilkårlig hvilke numre som havnet i hvilken rekkefølge,.

Skrevet

Ganske sikker på at de profilene jeg har vært mest innpå gikk fra høyest til lavest jo lenger i tallrekka jeg kom, og til slutt kom det opp profiler som jeg sjeldent/aldri har vært innpå. Men klart, det kan være tilfeldig.

Anonym poster: e465d38afc27d0905982b9f625e89b5b

Gjest Lurifix
Skrevet

Det er profilene som kommer i det lille "friends" vinduet der det er 8 venner på rekke og rad.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Hjelp! Jeg må slette meg fra FB nå :jolie:

Skrevet

Ha ha! I følge denne er kjæresten min den som besøker profilen min oftest. Og et par ekser/flørter deretter... Jeg kan faktisk ikke huske at jeg har vært inne på den ene eksens profil det siste året, så kanskje denne har noe for seg. Skrem! Skrem! ;)

Anonym poster: f0fca9e155f076b51b1a6452a28748da

Gjest winston
Skrevet

Det er iallefall ikke de samme jeg trodde, nemlig de åtte vennebildene. Og ikke de jeg er innom, for jeg er nesten aldri på andres profiler. Så hvem vet..

Gjest Snoken-
Skrevet

Du kan ikke se hvem som har vært inne på profilen din. Det finnes riktignok "addons/apps" til Facebook som sier at de kan vise deg hvem som har vært innom profilen din, men egentlig er det bare sprøyt, og det programmene egentlig gjør er å samle inn informasjon.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Pfff, det er jo de samme som kommer opp i sidebaren når du er logget av chaten jo! Bare tull, tror ikke på det i det hele tatt.

Edit: Jeg sjekket med de aktuelle personene og kan nå bekrefte at dette bare er tull :ler:

Endret av Gjesten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...