Gå til innhold

Hva skal dere på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er alltid så kjipt å være singel på nyttårsaften :sukk:

Jeg feirer alltid sammen med venninnegjengen, i år er intet unntak. Ettersom vi har blitt større, så har kjærester blitt med på feiringen. Er litt usikker på hvor mange av guttene blir med i år, men håper ikke alle blir med, for da er det kun jeg og en til som er alene :sjenert:

Hva skal dere på nyttårsaften? :hoppe:

Anonym poster: f35ef347e12c8620b8bd2ece21b04452

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forhåpentligvis være med familien min og møte min mann rundt midnatt for å kikke på rakettene. Slik vi gjør det hvert år. Koselig.

Skrevet

jeg fester meget sjeldent.så jeg har sagt at jeg kan være barnevakt på nyttårsaften:) skal ha en niese og et fadderbarn så det er koselig:)

Anonym poster: 289573ce1e70c50c86b18c5467cb1854

Skrevet

Drikke meg full alene:-(

Anonym poster: 7ba0b628848253b29c5a9cc774273bc0

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Være hjemme og se til at småpusene beholder roen.

- byr det seg selskap så er det hyggelig, byr det seg ikke så klarer vi oss fint denne gangen også ;)

• Liker 1
Skrevet

Feire sammen med min familie, som vanlig. Jeg synes det er trivelig.

Skrevet

Jeg skal visst faktisk gjøre noe utover å se film med en kompis eller spille WoW hjemme denne nyttårsaften. Men det er "bare" med familien da.

Skrevet

London!!

Anbefaler alle å dra til verdens storbyer for å feire nyttår. Helst sammen med andre single da :)

• Liker 2
Skrevet

Satser på en ålreit middag(sanns, alene), dra en tur til Sjømannsskolenå ta bilder av Oslo by i rakettregn og så kose seg med Gin'n Tonic resten av natta!

Skrevet

London!!

Anbefaler alle å dra til verdens storbyer for å feire nyttår. Helst sammen med andre single da :)

det har jeg gjort noen år. har vært utrolig gøy :)

Anonym poster: 289573ce1e70c50c86b18c5467cb1854

Skrevet

og så kose seg med Gin'n Tonic resten av natta!

Akkurat som deg blir det nok litt GT for min del også. Røyker også alltid en sigar på nyttårsaften. Skal ta meg en tur til en tobakksforretning snart og finne noe eksotisk for den ene kvelden i året.

Skrevet

Då blir det middag med familien, og deretter blir det nyte god drikke i lag med venner resten av kvelden og nyttårsnatta. :skaal::) :)

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Tar det ganske så rolig på nyttårsaften. De siste årene var jeg med min eks, et år var vi med hans familie. I år tror jeg nok jeg skal feire med familien bare. Tar det litt som det kommer.

Skrevet

Ingenting. Hadde jeg vært tøff nok hadde jeg dratt alene til utlandet. Men blir sikkert koselig å bare slappe av hjemme også :)

Skrevet

Akkurat som deg blir det nok litt GT for min del også. Røyker også alltid en sigar på nyttårsaften. Skal ta meg en tur til en tobakksforretning snart og finne noe eksotisk for den ene kvelden i året.

Morsomt at du sier det, fordi jeg var innom Sol Cigar i stad og kjøpte meg en feit, flott cigar!

Skrevet

Gran Canaria- med daten ;)

Anonym poster: e6176ece7c3426366882b720ca8c39f1

• Liker 1
Skrevet

Ingenting. Dvs. jeg må nødvendigvis lage meg middag og gjøre andre ting i huset.

Gjest brutal mann
Skrevet

Med litt flaks, absolutt ingenting!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...