Gå til innhold

Grums i urinen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ulogget Meta

Tok urinprøve i dag da jeg skal til legen i ettermiddag. Det var grums i den :o

Noen som vet hva det kan bety??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sansynlig en UVI (urinveisinfeksjon), vil jeg tro. Om 2 dager kan du ringe legekontoret for å høre hva urinprøven viste. Om du har en UVI så får du en penicillinkur. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke å bety noenting. Søsteren min er bioingeniør, og jeg stilte henne det samme spørsmålet en gang - og hun sa at det skjer stadig vekk. Det er visst bare noe som skjer fra tid til annen. Ikke ta sorgene på forskudd, men se hva prøvene viser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! "Håper" på urinveisinfeksjon jeg..

Er så vanvittig redd for at grumset skal bety at jeg mister :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk

Nei! Det gjør du ikke! Da ville du ikke merket det på grums i urinen! Da ville det vært vondt i magen og blod (ev brun utflod)

Du må ikke bekymre deg slik! Jeg har hatt L+4 på alle mine urinprøver og det har blitt noen nå. Faktisk bare hatt UVI en gang. Legen sa det var normalt for gravide med grumsete urin pga økt utflod o.l i svangerskapet! Går nok helt fint skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av! Jeg pleier også å ha grums i urinen, og det har ikke vært noe galt med meg så langt! Helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle mine urinprøver har vært grumsete - og første gang ble jeg bekymret som deg, og la ut en tråd om det her. Imidlertid har det vist seg å være sunne og friske prøver hver gang, og grumset kommer av utflod. Ingenting å bekymre seg for! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange og beroligende svar :)

Det viste seg å være proteiner (eggehvite), men så lenge blodtrykket er bra og jeg ikke har noen hevelser, er alt i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...