Gå til innhold

Klaging på oppdateringer på facebook

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

Jada, noen klager på babybilder på facebook f. eks.

At de er dritt lei oppdateringer om ungene til folk, babybilder og opplysninger om hva barna til folk gjør. Jeg veit at endel er ganske lei av det.

Men vet dere hva jeg er lei av da?

Oppdateringer om eksamen og annet skolegreier! Det er jeg dritt lei. Folk som skriver uforståelige ting som bare de som går i samme klasse på akkurat den skolen skjønner. Som statusoppdatering. Eller "leser til eksamen" osv. Er så mye av det akkurat nå.

Da tar jeg heller 1000 babybilder enn 10 sånne statuser!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er egentlig dritt lei hele Facebook, alt der inne irriterer meg.

"Hvis ikke du deler dette innen da og da, så er du ikke glad i mammaen din". Som om jeg ikke er glad i foreldrene mine bare fordi jeg ikke vil ha et teit bilde eller status på profilen min :dry:

Har hendt at jeg har deaktivert profilen mange ganger, men åpner den igjen for å snakke med folk eller for å kose meg med spill :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einig! Endte med at eg måtte slette han eine som ikkje klarte å oppdatere med anna enn "leser til eksamen" og liknande. Blei jo reint stressa. Eg vil heller sjå babyen til folk da, ja. Syns nesten det er litt koseleg eg, så lenge det ikkje er eit bilde i halvtimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det med baby-oppdateringer og bilder! I tillegg er det alle de som enten skal trene eller har trent! Hva alle dager er greia med det??? Kan jo ikke være noe annet enn for å skryte... Jeg trener jeg også, men ser virkelig ikke vitsen med å informere folk om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av folk med oppdateringer som klager på andres klaging. "Ja, nå får vi vite tempraturen 100 ganger om dagen dere!" F.eks.

Anonym poster: 76088e92f60d9d0aa53fc8ba9c3fbc6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Folk som ofte poster babybilder eller ikke har statuser som interesserer meg fjerner jeg bare fra newsfeeden, ikke verre enn det.

Klaging og surving elsker jeg, så mennesker som klager og surver masse, de får bli på feeden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som student selv, sier jeg meg enig med Badebuksa. Lei av å høre at du leste i 12 timer i dag,mens jeg leste i 3 og gjorde alt mulig annet istedenfor. Nei,jeg vil ikke se bildene av hvor mange notatark du har skrevet.

Er du i bibliotek? så kult da.

Dessuten er jeg lei av å høre om alle din stressende tanker angående eksamen, for de stresser bare meg enda mer, og det er faktisk det det er mest av på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over folk som surver. Folk spør hva det gjelder. Og personene skriver "ikke noe jeg vil ta opp her"

Anonym poster: da5ebb8a95962d3a880253326b5804b8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ofte poster babybilder eller ikke har statuser som interesserer meg fjerner jeg bare fra newsfeeden, ikke verre enn det.

Klaging og surving elsker jeg, så mennesker som klager og surver masse, de får bli på feeden :fnise:

Morsom historie, kjenner en som nettopp har blitt mamma..La ut bilde av henne og en flaske vodka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...