Monstrum Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Hei! (misvisende overskrift, hjelp. Sorry, det var det beste jeg kom på ) Håper på hjelp fra flotte mennesker her inne! Skal sitte barnevakt for tre barn til helga, og det ser ut til at jeg kommer til å bli deres faste barnevakt hvis alt går fint. G - 12, J -11, J - 3. Det er ganske mange timer det er snakk om, de dagene det gjelder, så det jeg lurer på er om noen har forslag til morsomme, spennende, lærerike, interessante (osv) aktiviteter/leker? Jeg har ikke møtt disse barna før, nå til helga blir første gang. Har hatt en del barnevaktjobb tidligere, men som regel for barn i 5-7 års alderen. Håper på mange spennende forslag her!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 bake boller og koke kakao sammen, så går dere ut en kort tur etterpå? har dere snø kan dere lage snølykt Anonym poster: 1a4dcfb96dd18897825a223f3e0e09b5
Monstrum Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2012 Ingen gjærbakst! Glutenfri gjærdeig med en treåring har jeg dårlige erfaringer med, og å bake med gluten er heller ikke lurt. Kjipt hvis barnevakten må innlegges på sykehuset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå