Gå til innhold

Katt ute for første gang på nytt sted.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre uker siden fikk jeg og samboeren min oss en. Han er en kastert 1,5 år gammel katt. Han har vært gira på å komme seg ut lenge og idag har vi hatt han i 3 uker så jeg gikk ut med døren åpen og ble med han ut. Han nølte ikke! Men det er jo relativt kaldt ute nå så jeg hadde ikke trodd han kom til å være ute lenge, han gikk ut rundt 13 så har snart vært ute i 3 timer. Er ikke det litt mye når det er såpass kaldt?

Har jeg grunn til å bekymre meg? Føler jeg må ut og lete snart...

Anonym poster: 84b02d938fc1854a948bcb23c505e919

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyrlegen min sier du skal ha den hjemme i to uker før du slipper den ut, men jeg har hørt andre steder att en måned er passe. så du ligger jo midt i mellom.

tre timer er ikke så mye hvis han er vant til å være ute fra før da, så vent litt til og kanskje sett ut litt mat :)

Skrevet

Ja okei.. Han er vant til å være ute.. Har vært ute å ropt på han rundt huset og rasla med yndlingslekene hans, men ingenting enda..Kanskje sette ut litt mat ja.

Anonym poster: de0c4efebdb1ed39c9e6316699418a05

Skrevet

Kom han inn? Min pus er ute i over tre timer nå som det er minus (-15 igår!). Jeg så han jagde fugler opp i trærne igår. Og dette er hans første vinter. Katten er sikkert nysgjerrig på verden ute - og da glemmer de tiden :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...