Gå til innhold

Regndress til stor hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i regndress (str. megastor, type grand danois)?

Evt. så billig som mulig på eBay. Har funnet en (Hurtta), men den er fryktelig dyr. Richo fra Tropehagen zoo er for liten til ham.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt to regndresser fra ebay med hell, men de er borte nå ser jeg, men er bare å lete så tror ikke det er så stort problem!

Skrevet

Ebay :)

Har trålet gjennom en god del på ebay for noen uker siden for å finne en til en litt mindre hund.

Den jeg så på var xl (retriever- her må målebåndet fram!) og så stod det på noen at xxl passet på grand danois blandt annet. Så det skal være der et sted :)

Skrevet

En Grand Danois fryser jo ganske lett, gjør de ikke?

Og skal du ha hunden i mange år (alså at du ikke bare låner hunden) så hadde jeg kjøpt kvalitet.

Jeg ville også reist på dyrebutikk og prøvd på. Alle hunder er forskjellige og der kan du finne hvilke snitt som passer din hund. Så kan du søke på f.eks eBay etterpå? Er mange hunder som får gnagsår av ulike dekken og det er jo ikke bra :)

Skrevet

Se om du finner noe her http://nettdyret.no/...hundeklaer.html

De har ok priser

FIn side, men de blir for små. Han er over 100cm fra nakke til hale. Har kjøpt en på Tropezoo allerede, som er 70cm, og den er for liten.

Jeg leter, og leter på eBay, men finner ikke. Er lei av å tråle igjennom sider med tulleklær for småhunder.

Eneste jeg har funnet er denne: http://www.netthest.no/users/hest_mystore_no/images/87944_Hurtta_Hurtta_Outdoor_Overall_1.jpg

Problemet er bare at den er så dyr.

Skrevet

En Grand Danois fryser jo ganske lett, gjør de ikke?

Og skal du ha hunden i mange år (alså at du ikke bare låner hunden) så hadde jeg kjøpt kvalitet.

Jeg ville også reist på dyrebutikk og prøvd på. Alle hunder er forskjellige og der kan du finne hvilke snitt som passer din hund. Så kan du søke på f.eks eBay etterpå? Er mange hunder som får gnagsår av ulike dekken og det er jo ikke bra :)

Det er ikke dekken jeg skal ha, det er regndress. Han er heller ikke Grand Danois og har få problemer med kulden (såvidt jeg vet).

Skrevet

Dra til en dyrebutikk, finn riktig str på Hurtta, og bestill på devinedog.se. :)

Skrevet

Dra til en dyrebutikk, finn riktig str på Hurtta, og bestill på devinedog.se. :)

Ikke dumt :D

Får håpe jeg kan få dem til å skrive feil pris på pakken, så slipper jeg toll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...