klukkara Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Hei! Jeg skal begynne et langt og tungt studieløp i Oslo og trenger en måte å tjene til livets opphold ved siden av. Det jeg kunne tenke meg er en eller annen form for nattevakter, enten våken eller sovende. Et poeng for meg er at jeg enten kan lese mens jeg sitter eller kan ha inntekt mens jeg hviler. Det beste hadde vært en form for stilling i psykiatrien eller omsorg. Er det noen som har noen tips til hvor jeg kan henvende meg i Oslo?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Ring kommunen og psykiatrisk sykehus (jeg bor ikke i Oslo selv). Men har du tenkt å dra på forelesninger når du har jobbet natt?? Hva med en helgejobb feks annen hver helg? Anonym poster: f0a62de66a7347c80878b97d5df00e14
Guinevere Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Bolig for utviklingshemmede kan funke. Anbefaler ikke sykehjem, det kan være veldig travelt om natten. Alene med 20-30 pasienter, ofte mye roping og vandring, som er veldig psykisk slitsomt. Skifterunder på natten, pluss at du gjerne må ta to-tre pasienter opp hver morgen fordi det ikke er nok folk på dagvakt.
Leanne Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 En del avlastningshjem for barn har hvilende + våken nattevakt. De vekker den hvilende ved behov. Som hvilende nattevakt får du en del mindre lønn enn som våken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå