Gå til innhold

Mannfolk, trenger hjelp til å tolke dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at jeg har holdt på med en mann i snart to måneder nå, og jeg har sett på oss som bare pulevenner hele denne tiden. For det er stort sett det eneste vi gjør sammen, og det er helt fantastisk! Jeg har aldri hatt en pulevenn før, så dette er helt nytt for meg, men er akkurat det jeg er ute etter og trenger nå. Grunnen til det er at jeg for et halvt år siden kom ut av et fem års langt forhold, så syns det er godt å bare være meg og slippe å måtte ta hensyn til noen andre.

Jeg møtte denne mannen på en fest av en felles venn av oss. Vi fikk god kontakt første kvelden, og rotet litt. Neste gong jeg møtte han, også på fest, endte vi til sengs i lag, og hadde en helt fantastisk natt sammen. Vi avtalte ingenting etter det, og hadde ingen kontakt, før vi møttes på besøk hos denne felles vennen vår igjen. Nok en gong endte vi opp med å ha sex sammen, og slik har det fortsett siden. Kjemien i sengen stemmer helt utrolig bra mellom oss, og sexen er helt ubeskrivelig fantastisk! Vi møtes ikke utenom når vi har sex. Han sover alltid over, og vi ser kanskje film dagen etter eller noe før han stikker, men i mine øyner er dette bare sex.

Men greien er at vi aldri har pratet om hva dette er, før nå i helgen. Vi var på fest hos en kompis, og utpå kvelden satt vi oss ut og pratet en del. Så utrykte jeg at jeg var ganske seksuelt frustrert siden vi ikke hadde fått hatt oss på to uker, siden han ikke hadde tid til å møte meg forrige helg. Også begynte han å unnskylde med at han jobbet hele helgen, og jeg bare smilte. Så kommenterte han at jeg ikke trodde på han, og hvorfor jeg ikke gjorde det. Jeg bare smilte og sa at det gjorde ingenting, og han fortsette med at han faktisk jobbet og ikke hadde gått til sengs før klokken seks om natten, fordi det var et prosjekt han måtte ferdigstille. Jeg sa nok en gong at det var helt i orden. Også sa han ”du bare utnytter meg du…”. Fikk et støkk gjennom hele meg, og visste ikke om han var seriøs eller det var tull. Men ettersom han ikke smilte, tok jeg det som ingen spøk. Så jeg forklarte han at jeg syns sexen vi har sammen er helt fantastisk, og at han reiser om en måned ca (skal til Australia ½ år over nyttår), så at jeg tenkte at vi kunne nytte tiden vi hadde sammen til å fortsette med det vi driver på med.. Så fikk han nett så vidt sagt ”ja, jo da, jeg reiser jo over nyttår…” før det kom to venner av oss ut og sette seg med oss.

Etterpå gikk vi inn og sette oss, og jeg følte han ble mer avvisende etter det. Jeg ba han møte meg på badet, men han dukket aldri opp.. Så kvelden gikk, og jeg forstod ikke hva som var greia. Men til slutt endte vi opp i samme seng, og hadde nok en fantastisk natt.

Han har alltid vært kosete etter sexen, og i blant under selve sexen, og liker å kysse og slik mens vi holder på. Men har aldri tenkt noe over det. Som sagt, jeg har aldri hatt pulevenn, bare hatt sex med tidligere kjærester. Så det jeg lurer på nå, er om jeg kanskje har oppfattet han feil? Eller har han samme syn på dette forholdet som meg? Vil ikke såre mannen, men føler jeg har fått frem hvordan jeg ser på det, og jeg vil veldig gjerne fortsette med det vi holder på med. Men hvordan tolke han? Han vet jo hva jeg vil nå, og hadde likevel sex med meg, så sånn sett tolker jeg det at vi er på samme punkt?

Han er forresten 27, og jeg 24.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring med sånne opplegg er at det har en utløpsdato. Ved et eller annet punkt vil en av dere få mere følelser eller så glir dere over til andre partnere :)

Uansett du forklarte greit din situasjon og hva du ønsket, og om han ønsker seg bare sex eller hemmelig ute etter noe mer, er det ikke ditt problem :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke mann, men jeg tror dette er et eksempel på hvordan man kompliserer ting ved å ikke snakke sammen. Han tror at du tror og du tror at han tror... det blir det bare tull av.

Man skal ikke tro, man skal vite og den kunnskapen får man ved å stille direkte spørsmål og få svar.

• Liker 3
Skrevet

Ja, er enig med det. Var vel det vi prøvde å snakke om den kvelden, men vart avbrutt. Men føler han "bekreftet" at han ønsket det samme, ved å fortsatt gå til sengs med meg etter det. Eller burde jeg faktisk spørre han direkte ut neste gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...