Gå til innhold

Die hard

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva, er Die hard en julefilm? Har alltid trodd det var en lignende Kill Bill-film jeg, helt til jeg noen fortalte meg at de ser den filmen for å få julestemning. Er den bra?

Anonym poster: 18e774af2ac9d60086233485002b3105

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg digger Die Hard. Og på en merkelig måte så blir jeg i julestemning av den, ja. handlingen tar jo plass på et julebord/firmafest ;)

Men det er jo ikke akkurat typisk julefilm da. Bare reinbarka action og Bruce Willis i blodig helsetrøye :fnise:

Skrevet

Det er litt julestemning i den for min del, ja. Best å sjå den i jula. Den er ikkje veldig Kill Bill-aktig, då Kill Bill er gladvold. Den her er mer "alvorleg og ekte", men vold må du reikne med, ja. Eg er ikkje veldig stor fan av Die Hard, men det er jo ein klassiker. Dessutan er Alan Rickman bad guyen :D

Skrevet

Vel, det foregår jo i jula og det er noen julesanger som bakgrunnsmusikk i den om jeg husker rett. Så jeg vil kalle det en julefilm, selv om filmen i seg selv egentlig ikke har noe med jula å gjøre.

Er en av mine favorittfilmer og vil anbefale den.

Anonym poster: 2b8f0926d58c6b6eb049a2206929185e

Skrevet

Hva, er Die hard en julefilm? Har alltid trodd det var en lignende Kill Bill-film jeg, helt til jeg noen fortalte meg at de ser den filmen for å få julestemning. Er den bra?

Anonym poster: 18e774af2ac9d60086233485002b3105

Å herregud, hvordan kan du sammenligne den med Kill Bill? Har du sett noen av filmene?

Anonym poster: 89ab3d9714fe964efb7054a200c0b6a1

Gjest Badebuksa
Skrevet

Julestemning? Hehe..

Jaja.. Jeg fikk mer actionstemning.

Skrevet

Eg fekk ikkje jolestemning av å sjå Døy hardt. Derimot anna stemning får eg av å sjå sexy Bruce Willis. <3

Anonym poster: 42c374614be41703bba2d507eb4d2904

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...