Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere døde mennesker snakker til meg. De er onde. I bibelen står det mye om demoner. Så de døde menneskene er på en måte "demoner". Tror dere det hjelper å lese i bibelen eller gå til en prest eller noe for å få bort de døde menneskene? For de ødelegger for meg. De sier masse stygt.

Anonym poster: e5a3fa5a39d0d50225b72c9224129162

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja prest, eller psykolog, eller hva med TrollHunter?

Skrevet

Jeg tror IKKE det hjelper å lese i Bibelen. En seriøs prest ville henvist deg til psykolog, og det vil jeg også gjøre. Ta kontakt med fastlegen din, hvis du er seriøs.

Anonym poster: 4702071c1497128dbcc4c5b4ed10a15c

• Liker 1
Gjest Sága Grotesque
Skrevet

Jeg har noe det samme, sånn bortsett fra at jeg ikke tenker på dem som demoner og jeg har definitivt ingen planer om å lese i bibelen for å få dem vekk. Få medisin eller spill på lag med dem (mine er kjempekoselige når de ikke tvinger meg til å ta livet mitt!) eller be dem se til helvete å komme seg vekk.

Skrevet

på tv hjelper det å drikke alkohol.....da blir de borte.

Anonym poster: 7cab487678c550170fd9212c23b6db3b

Skrevet

Vel om man skal gå til psykolog eller ikke avhenger jo av om det er kun pga psyken eller ikke...Nå har jeg opplevd noe lignende, men det var definitivt ikke psyken min så der VISSTE jeg (kunne forklart hvorfor men hadde tatt hundre år) at psykolog neppe ville ta bort disse tingene, så da hjalp troa meg. Jeg vet egentlig ikke hva jeg ville anbefalt deg utifra et så lite innlegg, psykolog er nok ingen dårlig ide, men om du vil ha samtaler med en prest i tillegg så ser jeg ikke noe galt i det heller, de kan være gode samtalepartnere og hjelpe deg på vei ellers også. Ofte også når folk føler seg mer sikre på seg selv så er det færre tilfeller av sånne negative ting. Stress, usikkerhet og sårbarhet er ofte med på å "invitere" dårlige energier inn, om det skulle være fra ens eget hode eller utenifra.

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

De eneste demoner som finnes er menneker..........Det finnes ikke noe mer ondskapsfult en mennesket.

Endret av Corto Maltese
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...