HHH Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Har normal/blandings hud til vanlig, og har vært heldig så jeg har ingen store behov for fuktighet eller rens til vanlig (selvom jeg vet det er godt å bruke det) huden min er veldig fin. MEN om vinteren så blir jeg ekstremt tørr, tørre flekker i annsikt og på armer, og leppene mine blir super såre og tørre. Får også litt rød/ujevn farge i annsiktet. Jeg skal snart på tax free og tenkte å kjøpe noen gode fuktighetsprodukter. Til leppene, og til annsiktet. Noen som har noen gode "vidunder" produkter som kan hjelpe meg med dette?
Karenina Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Jeg synes denne er veldig bra: http://webshop.bodyshop.no/main.aspx?page=article&gid=50044&artno=94415 (skriver fra mobil så kan ikke legge inn link) Den er fra the Body Shop og er veldig fet og god til tørr vinterhud
Gjest Wilhelmine Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Bruker også den overnevnte fra BodyShop, og synes den er ok
PepsiMax Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Jeg bruker Sensilis ansikts krem fra Vita og elsker den! Huden min som er veldig tørr, men med kviser til tider, har aldri vært så fin som etter jeg begynte å bruke den!!
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Jeg har en fra Clarins i det her tørre kalde årstiden. Husker ikke hva den heter, men blå krukke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå