Gå til innhold

vond lukt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er ny leser av dette forumet og vet ikke om dette temaet har vært oppe før....

Saken er den at jeg har to hunnkatter på 11 måneder, "tuppen og lillemor" Snill og pen osv. Nå ha de imidlertid oppdaget at det er noe som heter hannkatter......... De er ute døgnet rundt, noe jeg ikke er overstadig begeistret for. Men det verste er imidlertid alle hannkattene som markerer seg utfor husdøra :evil: Det er mildt sagt grusomt. Vet selvfølgelig at sånner det når en har katter, men lukta er like jævlig for det...

Mitt spørsmål er: Er det noensom har ett godt råd for å holde hannkattene borte fra døra mi? Har hørt om noen kuler som en legger rundt omkring på eiendommen som gir fra seg en lukt som kattene ikke liker, men er usikker på om dette funker.

Noen som har gåd råd å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du får kjøpt noe spray eller noe sånt til å ha på plenen/grusen i dyrebutikker. Det skal visst holde alt av dyr borte. Ring og hør med dyrebutikken :)

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet med disse lukt kulene og sprayene er at de også kommer til å holde dine egene katter unna. Så jeg tror nok du må finne på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Såfremt du ikke har avlskatter vil jeg anbefale å få kattene dine steriliserte. Det vil nok hjelpe på at de er ute i tide og utide + at hankattene sannsynligvis vil miste interessen når dine katter ikke er i konstant løpetid. I mellomtiden er det ikke så mye du kan gjøre bortsett fra å prøve ulike prod. som kan holde hannkattene vekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til Umilia

Har du erfaring med disse kulene/sprayen? Vil jo nødig jage vekk mine egne katter da.

Har tenkt på sterilisering, men med 2 katter blir det så himla dyrt man..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Til Umilia

Har tenkt på sterilisering, men med 2 katter blir det så himla dyrt man..... :-?

de fleste dyreklinikker har rabatt på sterilisering av katter nå i mars. Nesten halv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...