Gjest HunterLady Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Tenkte å opprette en tråd i ren juleånd der jeg ønsker å se finklærne dine. Hvilken kjole skal du ha på julebord? Hvilken skal du ha på julaften? Hvilken skal du ha på julefester, nyttår osv? Sko er også velkommen til å vises, samt smykker Guttene kan gjerne også bidra med bilder av seg selv i dress eller finstas.. Her er en som jeg tenker å bruke på julaften eller festligheter. Den første her er MYE finere enn den ser ut som på bildet, og man kan bruke den att fram slik at utringningen heller blir på ryggen. Her er skoene jeg skal bruke: 1
Gjest Memories Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Tror jeg skal ha denne. Litt usikker enda om den passer ettersom jeg ikke har prøvd den uten mage. Så vi får se. 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Tenkte å opprette en tråd i ren juleånd der jeg ønsker å se finklærne dine. Hvilken kjole skal du ha på julebord? Hvilken skal du ha på julaften? Hvilken skal du ha på julefester, nyttår osv? Sko er også velkommen til å vises, samt smykker Guttene kan gjerne også bidra med bilder av seg selv i dress eller finstas.. Her er en som jeg tenker å bruke på julaften eller festligheter. Den første her er MYE finere enn den ser ut som på bildet, og man kan bruke den att fram slik at utringningen heller blir på ryggen. Her er skoene jeg skal bruke: Å, kan du ikke legge ut bilde av deg i kjolen? Anonym poster: a424eedd57c33689bacbdf4a92dce7b2
Gjest HunterLady Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Å, kan du ikke legge ut bilde av deg i kjolen? Anonym poster: a424eedd57c33689bacbdf4a92dce7b2 Det kan jeg gjøre Skal gjøre det ikveld Men blir å ha kjolen andre veien, så blir ikke like puppeguri som modellen! 1
Gjest HunterLady Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Tror jeg skal ha denne. Litt usikker enda om den passer ettersom jeg ikke har prøvd den uten mage. Så vi får se. Kjempefin julekjole Krysser fingrene for at magen passer inn
Gjest Skrevet 3. desember 2012 #7 Skrevet 3. desember 2012 Og her er julekjolen min! Spontanshoppingstur når butikkeier fikk den inn og jammen meg ble den med hjem også!
Gjest HunterLady Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 Og her er julekjolen min! Spontanshoppingstur når butikkeier fikk den inn og jammen meg ble den med hjem også! Interessant smak! Den var veldig uvanlig. Skiller deg nok fint ut i den!
Gjest Skrevet 3. desember 2012 #9 Skrevet 3. desember 2012 Interessant smak! Den var veldig uvanlig. Skiller deg nok fint ut i den! Omtrent alt på dresscode er min smak! Men i den fargen er den jo heller uvanlig! Men blitt mye rockabilly kjoler i omløp i det siste!
Mangopai Skrevet 3. desember 2012 #10 Skrevet 3. desember 2012 Her er min kjole! Har allerede brukt den i høstbryllup, men syns fargen passer fint til jul og nyttår:)
Adele Skrevet 3. desember 2012 #11 Skrevet 3. desember 2012 Det kan jeg gjøre Skal gjøre det ikveld Men blir å ha kjolen andre veien, så blir ikke like puppeguri som modellen! Hvor er den fra?
Bowyang Skrevet 3. desember 2012 #12 Skrevet 3. desember 2012 Tenkte denne på julaften, men uten smykket. Har ganske spesiell smak! 1
Gjest HunterLady Skrevet 3. desember 2012 #13 Skrevet 3. desember 2012 Hvor er den fra? Bubbleroom.no Merket er Rich Bitch. 1
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. desember 2012 #14 Skrevet 3. desember 2012 Jeg satt faktisk å lurte på om jeg skulle kjøpe samme kjole i går, HL Synes den er veldig enkel og fin, men blir nok litt for kort på meg dessverre..
Nalaya Skrevet 3. desember 2012 #15 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Jul å jul, blir hvertfall nyttårskjolen denne her : http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/600892-0286_3?$ProductLarge$ ( fikk ikke lov til å legge til bildet av en eller annen rar grunn) Julekjolen blir nok hakket mer konservativ Sko blir nok noen skyhøye sorte pumps Endret 3. desember 2012 av Nalaya
challenger Skrevet 3. desember 2012 #16 Skrevet 3. desember 2012 Blir nok kanskje denne http://www.asos.com//Asos/Asos-Strapless-Peplum-Dress-In-Sequin/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2334562 på en av festene i romjula. Bare krysser fingrene for at den ikke er altfor kort, har nemlig ikke fått den i posten enda! 2
Adele Skrevet 3. desember 2012 #17 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Bubbleroom.no Merket er Rich Bitch. Takk! Hvilken størrelse er din i? Synes denne var så fin, men må uansett vente til neste uke - da kommer det en liten lønning (dagpenger). Dumt de bare har 32/24+36/38 osv. Jeg trenger evt 34/36 Edit: Jeg som tydeligvis har blandet med en annen kjole! Endret 3. desember 2012 av adele.bethune
Adele Skrevet 3. desember 2012 #18 Skrevet 3. desember 2012 Jeg burde vel antagelig aldri ha sett denne tråden - kjolemani!
Adele Skrevet 3. desember 2012 #19 Skrevet 3. desember 2012 Blir nok kanskje denne http://www.asos.com/...spx?iid=2334562 på en av festene i romjula. Bare krysser fingrene for at den ikke er altfor kort, har nemlig ikke fått den i posten enda! Altså. Kjolen er fin den, men .. skjer med modellen? Hun får det hele til å ligne på et Halloweenkostyme (I be spider!)
McAdams Skrevet 3. desember 2012 #20 Skrevet 3. desember 2012 (endret) - På julaften tror jeg at jeg skal ha denne i RØD med svart strømpebukse og gullsmykker til: http://www.asos.com/...spx?iid=2657192 - På romjulsfesten så tror jeg kanskje at jeg tar dette skjørtet i svart med en hvit eller svart gjennomsiktig bluse til, og kaaanskje The Crystal Bra under (hvis det ikke blir for mye) http://www.asos.com/...rt=-1&clr=Black - Og denne tenker jeg å ha i BLÅ på nyttårsaften: http://www.asos.com/...ort=-1&clr=Blue Kommer nok til å bruke noen enkle høye svarte pumps til alle antrekk. Og ja, jeg er veldig glad i Asos Endret 3. desember 2012 av McAdams 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå