Focklop Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Synes jeg ser så alt for mange som er for misfornøyde med seg selv på KG, og når en først sier at en er fornøyd med noe kommer janteloven og slår vedkommende i trynet. Skal det ikke være lov å være fornøyd med seg selv? Det er viktig å si til seg selv at man er god. Derfor tenkte jeg at vi kunne skrive minst 3 ting som vi liker med oss selv! Den som begynner å kritisere andre for å være selvgod, skrytepave etc. får starte egen tråd, her skal det kun være positive oppløftninger! Ting jeg liker med meg selv: - Jeg synes jeg har et pent og attraktivt utseende(øyne og hår, spesielt) - Jeg er er kreativ og musikalsk - Jeg er veldig snill og hjelpsom
Gjest Bobler Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Jeg er veldig snill og omtenksom. Jeg setter andre foran meg selv. Jeg har et stort hjerte for dyr, og gjør det jeg kan for å hjelpe de som ikke kan snakke for seg selv. 1
Azizah Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Jeg liker - øyenbrynene mine - nesa mi - viljen min Edit: typo Endret 3. desember 2012 av Azizah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå