Gjest Bbvjkk Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Jeg er sammen med ei jente på 25. Hun er blid og god, men så rotete! Hun bryr seg ikke om det ligger brukte bleier utover stua, hun slenger fra seg brukte klær over alt. Truser slenger hun fra seg på do. Hun betaler ikke regninger og tar generelt lite ansvar. Dette gjør at det ofte er rotete her, da jeg er på jobb. Det blir et tiltak å komme hjem for så å rydde masse. Noen som kjenner seg igjen? Eller hadde/har en partner som er lik?
Gjest AnnikenSi Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 åja, der kjenner jeg meg veldig igjen! Min samboer slenger fra seg ting overalt, og for meg, som er det stikk motsatte - veldig opptatt av å ha det ryddig og ordentlig rundt meg har det blitt litt problemer for å si det sånn, men jeg har pratet med han og vi har vel kommet frem til at han skal forsøke å tenke mer på hvor han legger fra seg ting, starter i det små, så kanskje det bedrer seg etterhvert ) For meg hjalp det i hvertfall å snakke med han om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå