Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har forslag til noe jeg kan gi kjæresten min på 2 årsdagen vår? Jeg gleder meg veldig til denne dagen, har tenkt lage en god middag, og kose meg veldig med ham. Men jeg vil har en gave til han, trenger ikke være dyr, ei heller billig. Noen som har forslag?

Anonym poster: 6d8ad4ad3ce7282471e5c7f5f0542d6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parfyme, bok, cd, skjorte, boxer...

Skrevet (endret)

Tenk når du gir han gaven og han spørr "Åh den var fin, hvordan tenkte du på det? Og så svarer du "Eh, nei det gidda jeg ikke bry med meg, så jeg ba en haug vildt fremmede folk på kvinneguiden foreslå en gave til deg."

Synes da virkelig du burde finne gave til din kjære alene - om to års jubileumet er så viktig.

Endret av Satoshi
Skrevet

Tenk når du gir han gaven og han spørr "Åh den var fin, hvordan tenkte du på det? Og så svarer du "Eh, nei det gidda jeg ikke bry med meg, så jeg ba en haug vildt fremmede folk på kvinneguiden foreslå en gave til deg."

Synes da virkelig du burde finne gave til din kjære alene - om to års jubileumet er så viktig.

Trenger da ikke være så negativ for det. Hun vil jo bare ha tips, slapp av.

TS: Boksere, genser, sokker, klokke, gavekort på resturant/klesbutikker/andre butikker du vet han handler på, armbånd, parfyme, hårvoks, votter/hansker, lue, t-skjorter, hettegenser, en boks med yndlingsgodteriet hans, lapper med fine dikt der det står hva du setter pris på ved han, massasje og middag, dusjsåper, spill, datautstyr eller noe til bilen(om han har det).

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...