Gå til innhold

lite sexlyst og ingen bekreftelse

Anbefalte innlegg

Gjest student20
Skrevet

jeg har noen spørsmål som jeg lurer på, og håper noen kunne vært så snill å svare. setter stor pris på svar, spesielt fra gutter.

Jeg har dette semesteret flyttet inn i kollektiv og fant fort tonen med en av guttene jeg bor med. vi har siden august så og si gjort alt sammen, går samme studie, lager mat sammen, drar ut sammen, går tur sammen, ser tv, trener osv. har den siste tiden oppdaget to ting:

1. de siste tre ukene har han plutselig mistet all lyst til å ha sex. han spør om vi skal sove sammen, vi kan ligge og kose og prate også er det plutselig soving fordi han er trøtt. selv om han vet jeg vil sier han han er trøtt. jeg har spurt han hvorfor han ikke vil ha sex med meg og han sier at det ikke er noen grunn, men jeg tenker jo at noe må det være. senest i dag sa han før jeg gikk og pusset tenner at han ville ha sex med meg, men da jeg kom tilbake og la meg med han ble det bare litt klapping og så ville han sove. jeg ble lei meg og spurte han hvorfor og han sa han bare var trøtt og at jeg "krisemaksimerte".

neste problem er at han aldri vil gi meg noen bekreftelse på hva han og jeg er. jeg merker det går veldig utover humøret mitt og det avhenger veldig av om han gir meg mye oppmerksomhet eller ikke - jeg har nok blitt farlig glad i han. hver gang jeg spør han hvor vi ligger, om jeg kan stole på han osv, så klarer han alltid å prate seg bort og bytte tema. det er frusterende og jeg lurer på om noen har noe råd eller erfaringer? hva tror dere gutter problemet er? vi har det veldig hyggelig ellers, og han sier jeg er søt og snill og vil gjøre alt med meg, problemet er bare når det kommer til sex og når vi snakker om hva han og jeg er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig å spørre om du kan stole på han bare fordi han ikke har høy sexlyst.

Alle mulige grunner til at man ikke har sexlyst, kanskje er det eksamsensangst?

vet ikke hva du mener med "hva han og jeg er"

hilsen gutt 25

Anonym poster: 81d27fcb4d179284fa1a9e06c769a45f

Skrevet

Kanskje han bare ikke vil ha deg mer. Kan jo hende han syntes sexen med deg er blitt kjedelig;) Prøv å snakk med han. Sier han ikke hva det er mellom dere er han nok ikke klar for noe nå heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...