AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Jeg holder på å gå ned i vekt. Planen var å gå ned i vekt fort fordi jeg vil passe fint i julekjolen på julekvelden. Klarte å holde meg fint hele ulen(nesten) men så kom fredagen. Da spiste jeg alt mulig dritt, masse sjokolade, godteri brus osvosv. Dette gjorde jeg også på lørdagen og i dag. Så sitter jeg her oppgitt og spør meg selv HVORFOR jeg måtte ødelegge dette. Nå føler jeg at jeg har gått opp i vekt igjen... Congrats til meg... Og nå sitter jeg her og har 16 dager å gå ned i vekt på. Dette er vel nærmest umulig? Snakker om rundt 6-7 kg. Uffameg. Hvorfor?! Anonym poster: 9a4c12bfcec770935a893d1ea3d73ee5
lille..trille Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Da er vi i samme båt. Jeg er også kjempeflink i løpet av uken og ødelegger det i helgen. Sitter og spiser løkringer akkurat nå faktisk.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Ikke gi deg selv tidsfrister, da fungerer det aldri. Tenk at dette skal være en livstilsendring, og at du har god tid. Ikke nekt det selv alt på en gang. Spis sunt om dagene, tren litt, men ikke nekt deg alt mulig. I helgen velger du en eller to gode ting du liker, og hold deg til det. Nekter du deg alt du liker, er det ikke rart du knekker. Jeg vet du var 16dager på deg, men lat som det er lenger, slapp mer av. Spis sunt, men godt, og tren. Lykke til. Anonym poster: c158606cf5b52d10961f25841aa7620c 3
belle_ Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Neppe mulig å gå ned så mange kg på så kort tid. Jeg kan ane meg grunnen til du har disse fråtsedagene. Du spiser alt for lite i ukedagene, du er flink og legger deg alt for lavt på kalorier. Når du da kommer til helgen å skal kose deg klarer du ikke styre deg. Mest sannsynlig er dette grunnen til du fråtser, det er tilfelle hos mange. Jeg har vært der selv. Du må se på dette som en livsstilsendring, det hjelper ikke å gi deg selv en tidsfrist på at om så å så lang tid skal du ha gått ned x antall kg. For det er ikke alltid kroppen vil det du vil. Du bør prøve å gå ned ca 0.5 kg i uken, ikke spis under 1500 kalorier, da mister du muskelmassen i kroppen. Få i deg masse proteiner, legg deg litt lavere på karbohydrater men pass på å spise fett, sunt fett, fra avokado og laks. Trener du noe spesielt? Vil du kun ned de kg pga du skal ha på deg den kjolen eller ønsker du å gå ned i vekt uansett? Om du har tenkt å holde deg nede de kg bør du gjøre det på sikt. Du kan alltds kjøre PSMF om det er helt krise, men om du da har fråtsedager er det helt bortkastet. Om du har gått opp én kg denne helgen er det nok kunn vann som har samlet seg i kroppen, men å gått ned i vekt har du nok ikke. Kan gjerne skrive litt om hva du spiser evt hva du veier og høyde og hva målene er osv 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Hehe, huff, godt det ikke bare er meg som sliter... Man føler jo liksom at man kan hive innpå hva som helst når man først er i gang også. :/ Anonym poster: 1ad2fda6ed6510ad55fe25336a5143de
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 TS. Takk for svar alle sammen! :)Så om jeg har gått op noen kg i løpet av helgen er det enkelt å få bort? Ser at flere av dere er i samme båt; uff, det er ikke enkelt! :Klem:Jeg tar til meg mange av rådene dere har skrevet. Til du som nevnte PMSF dietten- hva kan jeg spise der, eks til frokost og lunsj? Hvor mange kg kan jeg forvente å gå ned på 14 dager? Har prøvd å lese rundt om det på nettet men har aldri skjønt hvor mange kcal jeg skal ligge på under dietten. Anonym poster: bb19abdce81cb13e052ce0f82d838b94
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #7 Skrevet 3. desember 2012 TS. Sjekket vekta. Har gått opp to kg... Anonym poster: bb19abdce81cb13e052ce0f82d838b94
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/ du kan lese om PSMF her. Vanskelig å si hvor mye du kan g¨ned, det er veldig individuelt, men jeg pleier å gå ned en 3-4 kg på 14 dager på denne dietten Anonym poster: c42e993ae88fe6b8b000f161debdd6f0
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #9 Skrevet 3. desember 2012 http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/ du kan lese om PSMF her. Vanskelig å si hvor mye du kan g¨ned, det er veldig individuelt, men jeg pleier å gå ned en 3-4 kg på 14 dager på denne dietten Anonym poster: c42e993ae88fe6b8b000f161debdd6f0 Takk for svar! åja, det er jo bra på 14 dager. Kommer ikke inn på linken Anonym poster: bb19abdce81cb13e052ce0f82d838b94
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #10 Skrevet 3. desember 2012 Takk for svar! åja, det er jo bra på 14 dager. Kommer ikke inn på linken Anonym poster: bb19abdce81cb13e052ce0f82d838b94 Bare søk på google på " fitnessbloggen PSMF - den sunneste ekstremdietten" eller noe Anonym poster: c42e993ae88fe6b8b000f161debdd6f0
Ivana Skrevet 3. desember 2012 #11 Skrevet 3. desember 2012 Målet burde ikke være å komme inn i julekjolen, da faller du nok tilbake til gamle vaner igjen etterpå. Det å komme inn i en kjole. burde heller være en av de positive virkningene av en livsstilendring, som ikke bare vil gi gode resultater når det kommer til vekt, men også helse og energi, og denne endringen burde vare i laang tid, helst livet ut.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #12 Skrevet 3. desember 2012 Jeg har det på akkurat samme måte. Fråtset i helga og føler meg helt jævlig. Føler at all trening den siste tiden har vært bortkasta, og klarte ikke komme meg på trening i dag. Vet jo at det ikke er tilfelle, men likevel føler jeg det slik. Vet også at det er fordi jeg har spist altfor lite i det siste dette skjer. Men har ingen matlyst så det føles bare som et kjempe tiltak å gidde å lage meg mat. Har til og med gått ned i løpet av fråtse helga, så all motivasjon er borte. Håper noen har noe å komme med som kan hjelpe meg å snu dette. Jeg kan jo ikke fortsette slik, jeg bare skjønner ikke hvordan jeg skal snu det. Ikke meninga å kuppe tråden din ts, håper det er greit at jeg poster her ettersom det er litt samme problem. Jeg er så sliten og oppgitt nå. Og ja, det og er vel fordi jeg ikke får i meg nok skikkelig mat, bare dritt.. Anonym poster: 9669f978d349f02097ab0eab61b401af
Trude.lutt Skrevet 3. desember 2012 #13 Skrevet 3. desember 2012 Du går ikke opp 2 kg fett i løpet av 2dager. Mye er nok vann. Som de sier i Hakkebakkskogen; gjort er gjort og spist er spist!
Glynis Skrevet 3. desember 2012 #14 Skrevet 3. desember 2012 Jeg ville heller senket skuldrene og kjøpt en mer flatterende julekjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå