Gå til innhold

Jeg bare spør

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har vært å samlet noen få uttalelser fra kvinner når menn har forsøkt å ytre sine meninger her på KG.

"Få opp øya og tenk med noe annet en pi## for en gang skyld.Og jeg synes virkelig du skal krabbe av den høye hesten din ****,for menn er ikke engler i forhold til kvinnen på dette området.Faktisk så håper jeg du detter av og slår hodet ditt litt,for det kunne du virkelig trenge."

"Skjønt hva, ****? Oppfør deg som et ekte mannfolk, og vær konkret."

"Jeg fatter ikke hvorfor du absolutt MÅ klenge deg inn på KVINNEguiden for så å forsure med dine pubertale utageringer"

Hvorfor tåler ikke kvinner (generellt) at menn har egne meninger?

Hvorfor er menn "syke i hodet og "dårlige menn" fordi de ikke er enige med kvinner i allt?

Hvordan hadde dere kvinner reagert hvis vi menn kallte dere for "lausfi**er" eller andre respektløse ting, i et offentlig forum?

Jeg mener å spørre høflig og med respekt. Håper på å få høflige, respektfulle og omtenksomme svar tilbake.

Vennlig Hilsen

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Først av alt tror jeg ikke disse meningsytrere nødvendigvis er representative for de fleste jentene som henger inne på KG. Videre tror jeg kanskje mange av disse innleggene har blitt trigget av andre like useriøse innlegg. Altså at det har blitt dannet en slags argumentasjonsteknikk her inne, hvor det handler om å generalisere mest mulig i negativ retning, og slenge dritt hvor man mangler bedre argumenter.

Det har den siste tiden vært mange innlegg av typen "hva feiler det kvinner", "alle jenter er sånn og sånn" osv. Tror egentlig dette har forringet mange av debattene her inne, for nå har flere jenter begynt å skrive innlegg av samme sort. Synd egentlig, for det er faktisk ikke så veldig interessant å henge her inne lenger.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"Først av alt tror jeg ikke disse meningsytrere nødvendigvis er representative for de fleste jentene som henger inne på KG."

På meg så virker det om som de fleste kvinner her inne har "hold kjeften på deg ditt ynkelige mannekrek" holdning.

"Videre tror jeg kanskje mange av disse innleggene har blitt trigget av andre like useriøse innlegg. Altså at det har blitt dannet en slags argumentasjonsteknikk her inne, hvor det handler om å generalisere mest mulig i negativ retning, og slenge dritt hvor man mangler bedre argumenter."

Jo, men hva er egentlig useriøse innlegg?

"Det har den siste tiden vært mange innlegg av typen "hva feiler det kvinner", "alle jenter er sånn og sånn" osv. Tror egentlig dette har forringet mange av debattene her inne, for nå har flere jenter begynt å skrive innlegg av samme sort."

Jeg for min del kan ikke se annet at disse trådene er startet på en høflig måte. Kritikk mot kvinner? Jo, det er det, men det er ikke uhøflig kritikk. Ettersom kvinner (og menn) gjerne vil ha likestilling, så må kvinner tåle kritikk av kvinnerollen. Kvinner har jo kritisert menn i uendelig antall år.

"Synd egentlig, for det er faktisk ikke så veldig interessant å henge her inne lenger"

Skal være litt enig med her ja.

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nullet, du har åpenbart rett. kg har noen hundre registrerte brukere etterhvert, og vi er alle skjønt enige med hverandre. hver gang waco provoserer hiver vi oss på og er enige med siste taler alle som en om at noen fortjener å slå seg i hodet... ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

icon_lol.gif Nei her var det ikke mye respons icon_smile.gif

Mangler kvinner spennvidde? Når det kommer til et visst punkt kan det virke som om det er bråstopp hos mange kvinner, SKIKKELIG BRÅSTOPP!! icon_smile.gif

Jaja, dere får ha det bra da........

Nullet (Rune is my real name)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt rart at mannfolk reagerer på hvordan kvinner diskuterer på en side som heter Kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...