Gå til innhold

Analsex for første gang. Tips?

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Bruk kondom og glidemiddel, og "trykk" når penis skal inn. På samme måte som du trykker når du skal på do. Slapp av, og drit før dere setter i gang.

Dette tipset har jeg aldri hørt før. Hvorfor trykker du når penis skal inn? Det kan jo stimulere til avføring tenker jeg.

Mine tips er å tømme seg godt før man setter i gang, og ikke spis noe etter tømming som kan sette tarmen i gang igjen. Dersom jeg har følt meg "utømt" selv etter vanlig dobesøk, så har jeg benyttet en "analdusj" med vanlig lunkent vann og 1-2 dråper babyolje oppi.

Glidemiddel tenker jeg ikke spiller noen særlig rolle så lenge du ikke er allergisk mot noe. Så lenge dere faktisk bruker glidemiddel, så tror jeg ikke du trenger å bry deg om hva det er laget av. Silikonbaserte fungerer helt greit.

Pute kan hjelpe under rompa dersom dere skal ligge i misjonæren eller dersom du skal ligge på mage og han tar deg bakfra. Hvilke stillinger du foretrekker må du se selv, men jeg har erfart at de beste analstillingene er "bakfra liggende" eller "spoon" og meg på toppen. De verste er doggystyle og beina rett opp over skuldrene hans. Grøss.

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Jeg er en annen enn den du siterte: Jeg liker anansex, men jeg har hemeroider. Det er ikke noe som plager meg i hverdagen (merker de forsåvidt ikke), men jeg får alltid vondt i disse etter analsex. Derfor er ikke analsex noe vi har ofte.

Anonym poster: b8a7128fda36fa88795f2c680b860230

Tro meg, det blir verre. Jeg har hemoroider, og nei jeg er ikke flau av det, så derfor gidder jeg ikke poste anonymt. Jeg fikk en del fra fødsel og disse ble forverret av at jeg hadde mye analsex. De var ikke så plagsomme, så det gikk greit. MEN nå, og jeg har ikke hatt analsex på flere måneder, så er de så vonde at det er et mareritt å gå på do. Mitt tips er å være meget forsiktig med analsex, fordi skadene kan oppstå i ettertid.

Hvis typen har så lyst til å prøve anal, kjøp en dildo og gjør det på han. Rett og rimlig at også han får kjenne hvordan det er.....

Anonym poster: a97445f0923c75bdba7fc03ce17dc468

Jeg er helt enig med deg. Jeg er villig til å prøve anal, men bare hvis han også er villig til å la meg gjøre det samme mot ham. Da får han kjenne hvor ubehagelig og vondt det kan være.

Anonym poster: e55b974289fd89dad33682f04bf302ac

Må legge til at jeg har prøvd anal to gange med en gutt, og jeg fikk veldig ubehag i endetarmen. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, det var ikke direkte vondt, men så ubehagelig at det ble nesten vondt. Ubehag i endetarmen er ikke noe å anbefale. Analsex er ikke noe for meg, og jeg kommer nok aldri til å gjøre det igjen. Om min fremtidige kjæreste vil ha det, får han finne seg en annen kjæreste.

Jeg er helt enig med deg. Jeg er villig til å prøve anal, men bare hvis han også er villig til å la meg gjøre det samme mot ham. Da får han kjenne hvor ubehagelig og vondt det kan være.

Nå er det jo ikke snakk om at jeg er "villig til å prøve" - Jeg har LYST til å prøve. Jeg er bare litt nervøs for bæsj. :fnise:

Jeg har absolutt ikke noe behov for å putte noe i analen til kjæresten, men det er noe jeg kunne vært "villig til å prøve" - dersom han hadde etterspurt det.

Anonym poster: 2596afae3714cc939e4a36e6131a1902

• Liker 1

Annonse

Gjest HunterLady

Men da risikerer du å måtte kjøre anal på han regelmessig for resten av livet! :fnise:

Guttene har prostata som kan være et rent nytelsessenter. Derfor kan det også være vanskelig for de å forstå hvorfor anal ikke alltid er like digg for dama.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...