Gå til innhold

Hvor kjøpe strikkesokker i ull? Helst i Bergensområdet :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far ønsker seg strikkede ullsokker til jul. Siden det er litt i seneste laget for meg å begynne å strikke nå, og han har litt mer sofistikert smak på sokkene enn jeg har tålmodighet til å strikke, må jeg nesten belage meg på å kjøpe. Det som er litt problematisk er at han har ganske store føtter, så sokker i størrelse "mann" blir som regel for små. Han bruker 47/48 til vanlig. Jeg har lett på epla, finn og etsy, og sendt et par mailer rundt ang størrelse, men er redd for lang leveringstid nå som det nærmer seg jul. Er det noen som vet om butikker i Bergen som selger strikkesokker til menn? Gjerne sånne med fancy mønster a la dette. Eller evt har tips til hvor jeg ellers kan få kjøpt? Har du gått forbi en stand på et kjøpesenter i det siste hvor de selger slike sokker, for eksempel? Alle tips mottas med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg med på om det arrangeres messer og julemarked, der er det gjerne damer som selger strikkasokker :) Men vær obs - de største herresokkene blir gjerne solgt først, så det lønner seg å være tidlig ute.

Anonym poster: bedcd457a5f41252077b02a2885c9873

Skrevet

Kanskje sjekke www.epla.no? Mange strikkeglade fruer der, kan kontakte noen av disse og spørre etter et spesialdesign.. Hvor kult hadde det ikke vært med sokker med PAPPA på rundt rista :-D

Ellers er det ganske lett å lage, men så har vi 'dørstokkmila' og tidspresset...

Skrevet

Kanskje Husfliden på Vågsalmenningen har?

Anonym poster: c766bd7c20dff218c783b670cb4fd418

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...