AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Er så betatt av en kollega! Begge er single, men jeg er usikker på om han liker meg. Vi jobber ikke spesielt tett sammen, så jeg ser ham stort sett bare i lunsjen. Vi snakker en del sammen, men begge to er nok litt sjenerte. Snart er det julebord, og dette blir det første sosiale arrangementet vi har vært på sammen (jeg har ikke jobbet der så lenge). Jeg tenker at det kanskje kunne være en bra anledning til å flørte litt og se om han virker interessert. Men blir dette for klisje? Kommer han til å tro at jeg bare flørter fordi jeg har hatt et par glass vin? Risikerer jeg at han kun flørter tilbake fordi han er full (og jeg er den eneste single damen under 40 i firmaet vårt )? Tips? Triks? Råd? Anonym poster: d0bdbaa0bceca868a5cbf2831462f1de
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Trå varsomt. Selv holder jeg meg langt unna de jeg har å gjøre med 40 timer i uken. Og er den en sjef; ta lærdom av Arbeiderpartiet... Anonym poster: 8e67309b6b5879519852c5fba5ba29a7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Sjefene holder jeg meg langt unna! Som nevnt ser vi hverandre ganske sjeldent, og det hadde vært relativt enkelt å unngå hverandre dersom det hele skulle skjære seg. Allikevel hadde det vært greit å slippe å drite seg ut, da. TS Anonym poster: d0bdbaa0bceca868a5cbf2831462f1de
Nysgjerrigmann Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Det er verdt et forsøk, flørt litt og virk interessert, slapp av og se hva som skjer
Geparden Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Men blir dette for klisje? Nei Kommer han til å tro at jeg bare flørter fordi jeg har hatt et par glass vin? Neppe. Det er mye hyggeligere å tro at det er fordi man har draget, så da gjør de fleste det I hvert fall der og da. (Etterpå sitter mange og analyserer alt for mye så de finne en grunn til at de ikke har draget allikevel.) Risikerer jeg at han kun flørter tilbake fordi han er full (og jeg er den eneste single damen under 40 i firmaet vårt )? Ja, det er alltid en risko for det. Go for it, men ha antennene ute. Hvis planen ikke går hjem, avslutt og skyld på at du bare flørtet fordi du hadde hatt et par glass vin.
PanLi Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 ...men det er jo julebord! Det er jo forventet at noen ender opp med å flørte/kline uansett, så hvorfor ikke? Dere er jo begge single! Jeg ville gjort det hvis jeg likte ham!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #7 Skrevet 3. desember 2012 Jeg ville kanskje godt i andre retningen, nrmlig etablert en tettere relasjon før julebordet. Finnes det f.eks. En caffebar i nærheten hvor du kan gå etter lunsjen? Si til han ganske "tilfeldig" idag har jeg lyst på skikkelig god kaffe, vil du bli med meg over til ... Før lunsjen er over? slik bryter du en grense og gjør relasjonen mer privat mellom dere før julebordet. Når julebordet starter har dere allerede tatt et steg i å halvveis finne ut av hverandre, i edru tilstand, og det er enklere å ta flørten videre på en mer avslappet måte. Anonym poster: 35f9eae710c064632a1512d51ac03a91 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 Så lenge du snakker litt løst med han på jobb er det bare å ta kontakt med han på julebordet og se hva som skjer. Du har ingenting å tape på det, men mitt råd er å prøve å få nummeret hans på en eller annen måte først. Da kan du se om han sender deg en sms med "takk for i går" dagen etter, hvis det skulle bli klinings! Da kan dere le litt av det via sms og så blir det ikke så flaut på jobb når dere sees. Hilsen ei som klina på julebord i helgen. Anonym poster: 222189a2446acd058bf63ed34457d744 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #9 Skrevet 10. desember 2012 Go for it! Alltid hyggelig med klining og kos.. Mitt råd: ikke la så mange få det med seg for da blir det bare klient på mandag.. Believe me, jeg har akkurat hatt en julebordflørt.. Littf or mange fikk det med seg og det var en del snakk i kantina på mandag.. Klient! Anonym poster: 6a93bc9423969b2cc85f7fd715c4cf7b 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #10 Skrevet 10. desember 2012 TS her, får vel slå til med en oppdatering nå som den store kvelden er forbi. Ble hverken kosing eller klining på meg, men vi ble i hvert fall enda bedre kjent, og satt og snakket til de sene nattetimer. Var mer frampå enn det jeg er til daglig, men tok den ikke helt ut. Mistenker at han egentlig ikke er interessert på den måten, men da har jeg iallfall fått meg en ny kompis... Anonym poster: d0bdbaa0bceca868a5cbf2831462f1de
Envy Skrevet 10. desember 2012 #11 Skrevet 10. desember 2012 Flørting på julebord er en strålende ide! Så lenge du holder deg unna sjefer, og lar være å ha deg midt i lokalet hvor festlighetene foregår, kan jeg ikke skjønne at det skal være noe galt i det
makkapakka Skrevet 11. desember 2012 #12 Skrevet 11. desember 2012 (endret) Behold han som kompis hvis du klarer det, ikke noe mer! det blir bare styr utav roting med kollegaer Endret 11. desember 2012 av makkapakka
gjest_768 Skrevet 11. desember 2012 #13 Skrevet 11. desember 2012 Behold han som kompis hvis du klarer det, ikke noe mer! det blir bare styr utav roting med kollegaer Jeg er egentlig enig i dette.. Jeg har selv hatt en julebord flørt og jeg tror (eller har funnet ut i ettertid) at jeg la mer i det enn han.. Jeg føler at han later som det ikke har skjedd, mens jeg tenker mere over det.. (Men sånn er vel vi jenter..) jeg synes også at det var klient å komme på jobb på mandag.. Begge var egentlig veldig fulle og holdt på foran flere folk, så mange har jo fått det med seg.. Det verste er vel at jeg egentlig kan tenke meg noe mer og tenker derfor veldig mye på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå