Tropic Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Har lyst til å gravere inn noe i ei klokke til samboeren min, dette skal være en gave. Men, hva skal jeg gravere? Vil gravere inn noe om oss på en måte, men synes "For alltid din, xxx" blir litt for giftemål inngravering. Tips? Er det cheezy med "Elsker deg. xxx!" xxx = mitt navn ALT av tips ang inngravering tas i mot med stor takk!
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Fikk en gang i tiden gravert inn "Jeg har alltid tid til deg!" i en klokke til en kjæreste!
Tropic Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2012 Fikk en gang i tiden gravert inn "Jeg har alltid tid til deg!" i en klokke til en kjæreste! Oi, det var søtt! Nå har jeg plutselig blitt redd for å kjøpe ei klokke, gravere den inn og så får han plutselig klokke fra noen andre også Er jo bare foreldrene som kan finne på det, og skjønner ikke hvorfor de skulle gjort det, men HVA om..... Hehe..
Pialill Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Oi, det var søtt! Nå har jeg plutselig blitt redd for å kjøpe ei klokke, gravere den inn og så får han plutselig klokke fra noen andre også Er jo bare foreldrene som kan finne på det, og skjønner ikke hvorfor de skulle gjort det, men HVA om..... Hehe.. Det problemet løses lett med en liten melding til moren! hvis dere er samboere regner jeg med at du vet hvem de er
Tropic Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2012 Det problemet løses lett med en liten melding til moren! hvis dere er samboere regner jeg med at du vet hvem de er Ja, jeg gjør det, så får kanskje si i fra en gang jeg møter de om at de IKKE må kjøpe klokke iallefall. Må bare finne ut hva jeg skal skrive. Noen som har mening om hva man IKKE bør skrive?
Pialill Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 Ja, jeg gjør det, så får kanskje si i fra en gang jeg møter de om at de IKKE må kjøpe klokke iallefall. Må bare finne ut hva jeg skal skrive. Noen som har mening om hva man IKKE bør skrive? jeg ville gjort det så raskt som mulig de har jo gjerne begynt å tenke på julegaver allerede jeg likte godt ideen: "Jeg har alltid tid til deg!" Tror du skal holde deg unna "din for alltid" og liknende. Passer bedre etter forlovelse, giftemål eller unger
Tropic Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2012 (endret) jeg ville gjort det så raskt som mulig de har jo gjerne begynt å tenke på julegaver allerede jeg likte godt ideen: "Jeg har alltid tid til deg!" Tror du skal holde deg unna "din for alltid" og liknende. Passer bedre etter forlovelse, giftemål eller unger Ja, det jeg tenker også! Men er det plass til "Jeg har alltid tid til deg" bak ei klokke da, klarer de å gravere så smått? OG, bør jeg ha med navnet mitt etterpå, evnt initialene våre? Jeg har alltid tid til deg. X<3Y. feks? Endret 3. desember 2012 av Tropic
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 Gjest fra tidligere her! De fikk i allefall plass på den klokken jeg kjøpte å gravere det inn! Men det kommer jo dog ann på hvor stor klokken er og hvordan den ser ut på baksiden! Gullsmeden jeg gikk til var veldig flink til å finne en løsning til den klokken jeg valgte, dette til tross for at det allerede var skrevet noe på baksiden. Men flott ble den og mottakeren (en mann) ble faktisk ganske så sjarmert! Lykke til!!
Tropic Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2012 Gjest fra tidligere her! De fikk i allefall plass på den klokken jeg kjøpte å gravere det inn! Men det kommer jo dog ann på hvor stor klokken er og hvordan den ser ut på baksiden! Gullsmeden jeg gikk til var veldig flink til å finne en løsning til den klokken jeg valgte, dette til tross for at det allerede var skrevet noe på baksiden. Men flott ble den og mottakeren (en mann) ble faktisk ganske så sjarmert! Lykke til!! Okey, takk! Men da får jeg dra å snakke med en gullsmed og høre etter!
Tropic Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 5. desember 2012 Kjærlighet staves T-I-D Oi, den likte jeg, og den var kort!! Er nemlig redd det ikke er så mye plass bak klokken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå