Birgitte Skrevet 7. mars 2004 #1 Del Skrevet 7. mars 2004 Her i huset er det en skikkelig miljøkatastrofe når mor har mensen: Dusjer konsekvent to ganger daglig - lenge - veldig varmt vann. Bruker hvert håndle konsekvent bare en gang - før det vaskes på 90 grader. Hvordan er det med dere? Jeg kan ikke huske at jeg drev på slik før - før fødselen. Er det den lange menspausen og de "gode" minnene om renselsen som har endret vanene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. mars 2004 #2 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvorfor bruker du håndklet kun en gang om du ikke fjør det ellers? Mitt håndkle får ikke blod på seg når jeg tørker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 8. mars 2004 #3 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg dusjer på samme måte som når jeg ikke har mensen, men jeg kan dusje oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 8. mars 2004 #4 Del Skrevet 8. mars 2004 Dusjer ikke noe lenger, tror jeg, og ikke oftere. Men jeg bruker tamponger, og da blir det ikke så mye "gris" som med bind. Jeg kan ikke si at jeg føler meg uren! Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleyCat Skrevet 8. mars 2004 #5 Del Skrevet 8. mars 2004 Dusjer ikke noe lenger, tror jeg, og ikke oftere. Men jeg bruker tamponger, og da blir det ikke så mye "gris" som med bind. Jeg kan ikke si at jeg føler meg uren! Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. mars 2004 #6 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg gjør ingenting annerledes når jeg har mensen, dusjer som vanlig hver morgen, bytter ikke håndkle oftere (hvorfor skulle jeg det?) og håndklær har jeg aldri vasket på 90 grader uansett. Bruker tamponger på dagtid og bind om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå