Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på utveksling til høsten og har allerede begynt å tenke litt på hvor jeg vil, i og med at vi skal begynne med søknader og papirarbeid til våren. Jeg har alltid hatt lyst til å reise på utveksling til USA, men jeg har også tenkt litt på Sør-Afrika og Skottland. Noen som kan komme med noen anbefalinger i forhold til dette, eller kanskje har noen andre plasser jeg bør ta i betraktning?

USA står øverst på lista, da det alltid har vært en drøm å få bo der over lengre tid. Ser at skolen har samarbeidsinstitusjoner ved disse universitetene:

Augsburg College - Minneapolis - alle fagområde

Champlain College - Burlington, Vermont - alle fagområde

Hawaii Pacific University - Honolulu - alle fagområde - 10 % rabatt på skolepengene

Luther College - alle fagområde

Pacific Lutheran College - alle fagområde

University of California - Riverside - OBS: karakterkrav C eller bedre - Tuition 2012/2013: $4200 includes 12 credits of study. Additional credits are $250 per credit.

University of California - San Diego - de fleste fagområde

Noen som har noen erfaring med noen av disse universitetene?

Har også tenkt litt på Boston. Ser for meg at dette er en kjempegøy studentby? De har ikke noe samarbeid gjennom skolen, men tror vi får hjelp til å søke utenfor disse også.

Så er det Sør-Afrika og Skottland da. Noen som har vært på utveksling her, og vil fortelle om det? Eventuelt har noen innvendinger?

Anonym poster: 9e350932fecc93cbe382c47233b7b768

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg ifht USA/Sør-Afrika, men jeg studerer p.t. i Skottland, tar hele graden min her og stortrives! Bare å spørre om det er noe du spes du lurer på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...