Teita Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Hei Jeg skal som vanlig lage fløtekarameller til jul, og tenkte å pakke de litt fint inn i cellofan for å gi bort. MEN, er det noen som vet om det finnes ferdig kuttet cellofan i firkanter, nettopp til dette formålet, eller må jeg stå å klippe ut for hånd til hver eneste en karamell? Og evt. Hvor man får kjøpt dette? På forhånd takk
Despicable Me Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Se her: https://www.staplesnetshop.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=770060&loc=subgroup
søstertusenfryd Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 De har i to størrelser på Søstre Grene!! Jeg skal forresten fylle dem med brendte mandler ;-)
Teita Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2012 De har i to størrelser på Søstre Grene!! Jeg skal forresten fylle dem med brendte mandler ;-) Mener du poser? Jeg mener ferdig utskjerte firkanter i cellofan til å pakke rundt karamellene, som et drops liksom. Vanligvis har jeg brukt mellomlegspapir, men vil gjøre det litt finere i år.
Teita Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2012 Se her: https://www.staplesnetshop.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=770060&loc=subgroup Det var jo bare en vanlg rull med cellofan?
CalidumCor Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 Jeg tror du må klippe selv, jeg har i allefall gjort det når jeg har brukt cellofan. Kjøpte det på bokhandel, de har mange forskjellige farger. Men de siste årene har jeg bare brukt mellomleggspapir til å pakke inn i. De er akkurat passe i størrelse, man slipper denne klippinga. Også syns jeg de går et litt "gammeldags" utseende. Blir litt koselige liksom
Teita Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2012 Jeg tror du må klippe selv, jeg har i allefall gjort det når jeg har brukt cellofan. Kjøpte det på bokhandel, de har mange forskjellige farger. Men de siste årene har jeg bare brukt mellomleggspapir til å pakke inn i. De er akkurat passe i størrelse, man slipper denne klippinga. Også syns jeg de går et litt "gammeldags" utseende. Blir litt koselige liksom Ja, det er det jeg har brukt også, men jeg syns det er rart det ikke finnes sånne i cellofan :/
Kvist Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 Det finnes mellomleggsplast også da, sånn grønn pakke Noen som har prøvd å pakke karameller i det? Cellofan synes jeg er vanskelig å pakke i, det spretter bare opp igjen.
Lillah Skrevet 3. desember 2012 #9 Skrevet 3. desember 2012 Jeg brukte slike småe smørpapirark, også limte jeg på klistemerke Lette etter Cellofan selv, men fant bare poser.
Despicable Me Skrevet 3. desember 2012 #10 Skrevet 3. desember 2012 Det var jo bare en vanlg rull med cellofan? Ja, så kan man bare klippe ut den str man selv ønsker
Gjest inox Skrevet 4. desember 2012 #11 Skrevet 4. desember 2012 Det finnes, men vet ikke om det er å få kjøpt i Norge? Har ei venninne som lager mye drops og karameller i gaver til jul, og hun har bestilt fra USA. Hvilken nettbutikk vet jeg dessverre ikke, men prøv å google f.eks cellophane pre cut eller candy wrapper cellophane så finner du flere
søstertusenfryd Skrevet 4. desember 2012 #12 Skrevet 4. desember 2012 (endret) sent svar,men ja,store og små poser,veldig fine å pakke i.Lett å åpne/lukke.Synes selv det må være litt "krøkkete" å snurpe sammen cellofan ..?? Kan jo legge til at jeg knytter det med hyssing el. lignende og gjøre pakken litt "fluffy" så pynter jeg med glansbilder/etiketter Endret 4. desember 2012 av søstertusenfryd
Thalamus Skrevet 4. desember 2012 #13 Skrevet 4. desember 2012 Jeg pleier å bruke plastfolie, som jeg må kutte opp selv. Men den sitter i hvert fall fast rundt karamellene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå