Gå til innhold

Dusj lister?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har nettopp flyttet inn i ny leilighet. Badet er litt lite, med åpen dusj og fliser på gulvet samt en litt sliten gulvvarme :P Det er veldig irriterendenår vi dusjer at det kommer vann OVERALLT på gulvet! Så skulle gjerne ha hatt en smart løsning på gulvet, som gjorde at det ikke rant så mye vann utover gulvet ( det er helning ned mot sluket, men ikke nok til at vannet ikke kommer utover hele gulvet) uten at det ødelegger flisene, siden vi leier her... Tenker noe som er litt høyde på, 1 cm ca, med noe dobeltsidig teip som tåler fukt og vann og som ikke skader gulvet. Vil ikke lime noe på gulvet, da huseier er veldig i mot oppussinger.... Noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du jeg er helt tjukk i huet? Selvfølgelig har jeg nal, må jo det, poenget her er at jeg kunne tenkte meg å ha et baderomsteppe uten at det blir klissvått. Badet er megalite og vannet renner utover hele. kom med svar som jeg kan bruke...

• Liker 2
Skrevet

Hm, i og med at du velger å bo i en leilighet hvor badet er så problematisk, så ja, da er det ikke umulig du er tjukk i huet.

Svar du kan bruke? Flytt inn et annet sted eller overtale eier om å sette inn kabinett/dusjhjørne om det er plass.

• Liker 2
Skrevet

Tror du jeg er helt tjukk i huet? Selvfølgelig har jeg nal, må jo det, poenget her er at jeg kunne tenkte meg å ha et baderomsteppe uten at det blir klissvått. Badet er megalite og vannet renner utover hele. kom med svar som jeg kan bruke...

Skulle bare sitere deg, men kom dessverre i skade for å gi deg en pluss. Pluss fortjener du definitivt IKKE; skjerp deg.

• Liker 4
Skrevet

Spennende med en dusj som lister seg avgårde. Måtte inn for å se hvilken dusj dette var. Skuffelsen var stor da det bare var en TS som var tjukk i hodet, og ikke kunne orddeling.

Anonym poster: 153979bc89042088340282cde0ccf0e7

• Liker 3
Skrevet

Spennende med en dusj som lister seg avgårde. Måtte inn for å se hvilken dusj dette var. Skuffelsen var stor da det bare var en TS som var tjukk i hodet, og ikke kunne orddeling.

... eller særskriving, som noen velger å kalle det. Har du veid hodet ditt i det siste?

• Liker 1
Skrevet

... eller særskriving, som noen velger å kalle det. Har du veid hodet ditt i det siste?

Mitt hode?

Skrevet

Mitt hode?

Tok den til slutt. Shit, i dag er jeg tydeligvis litt tjukk i hodet ;) Senest i forrige måned snakket jeg med elevene mine om orddeling og særskriving. Er en grunn til at jeg ble sykemeldt ;) Kan ikke alltid være på topp :)

• Liker 2
Skrevet

Tok den til slutt. Shit, i dag er jeg tydeligvis litt tjukk i hodet ;) Senest i forrige måned snakket jeg med elevene mine om orddeling og særskriving. Er en grunn til at jeg ble sykemeldt ;) Kan ikke alltid være på topp :)

Ga deg en pluss :)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hva med noe sånt da? http://www.jula.no/dusjlist-435018

Fant det ved å Google:)

Takk for tipset. Jeg har også et lite bad med samme problem som TS. Har lenge tenkt på å kjøpe meg noe slik som dette. Skal kjøpes i dag!

Endret av The Duchess
Skrevet

Se også om slukken ikke er tett. Det var det som løste problemmet hos meg i hvert fall.

Gjest Blomst83
Skrevet (endret)

Noen som ikke har tatt pillen sin?

Hva med noe sånt da? http://www.jula.no/dusjlist-435018

Fant det ved å Google:)

Fantastisk. Sliter selv vann utover hele gulvet,men ser ut som om du hjalp meg med en løsning på det.

Endret av Blomst83
Gjest hedgepig
Skrevet

Fantastisk. Sliter selv vann utover hele gulvet,men ser ut som om du hjalp meg med en løsning på det.

Bare hyggelig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...