Gå til innhold

Sove med voks

Rosadotten

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Er det normalt at gutter og menn sover med voks i håret?

Samboer gjør det, og putetrekket blir helt forferdelig fett og klissete ;S

Jeg nekter ham å låne min pute, fordi da blir den også slik. Til og med veggen over senga er helt klissete og fettete etter at han har lent hodet sitt der :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Memories

Eksen min sov med det, men merket ikke noe til at det ble klissete? Han brukte Renati da, vet ikke om det er særlig forskjell på diverse typer voks.

Endret av Memories
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som om han kanskje bruker litt vel mye voks?

Anonym poster: 61b59b1770af4db5286fd19110464839

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker aldri hårspray :)

Han bruker en voks fra H&M, den er lyseblå også står det "GELWAX" med hvite og røde bokstaver.

Tror ikke han bruker spesielt mye mer enn andre gutter, han tar ikke så mye på hånda etter det jeg har sett, og voksen pleier å gå litt ut i løpet av dagen. Men den er sykt klissete, finnes det noen som ikke er så ille? ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Hmm. Prøv å bytt merke da og se om det fortsatt er like ille. Renati var som sagt ikke slik, så vidt jeg kan huske. Den kjøpes hos frisøren og er ikke så alt for dyr tror jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den han bruker er veldig billig.. Vi prøver å være litt sparsomme for tiden :P Koster vel rundt 30 kroner eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er jo ikke sånn at alle gutter vasker håret hver kveld. Men det skal ikke være så mye kliss som du sier, enten bruker han for mye eller så burde han ha en annen voks. Man skal kunne rufse gutten litt i håret uten å måtte vaske hendene etterpå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan anbefale en ganske billig voks som ikke er så klissete da? Trang økonomi for tiden ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel så holder dyrere voks lengre fordi man bruker mindre produkt (bedre effekt av mindre mengde). Dessuten er ikke disse like klissete! Kjøpte et par bokser fra sexy hair til en fyr for en liten stund siden, de het noe sånt som short sexy hair. Var tilbud på 2 for 199 eller noe :) Det koster jo gjerne litt for gode produkter men da slipper du hvertfall å plages med skitne sengetrekk..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel så holder dyrere voks lengre fordi man bruker mindre produkt (bedre effekt av mindre mengde). Dessuten er ikke disse like klissete! Kjøpte et par bokser fra sexy hair til en fyr for en liten stund siden, de het noe sånt som short sexy hair. Var tilbud på 2 for 199 eller noe :) Det koster jo gjerne litt for gode produkter men da slipper du hvertfall å plages med skitne sengetrekk..

Hmmm... Får titte litt rundt :) Kanskje det er julesalg? :D

Jah, trekket på puta hans er helt motbydelig selv om vi vasker det ofte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noe griseri.

Mannfolk bruker ikke i voks i håret.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj..be han vaske det av seg før dere legger dere da? Hørtes ulekkert ut med klissete pute.

Trenger vel ikke se bra ut på håret mens han sover?:P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt! Er ikke alltid sambo gidder å skylle håret før han legger seg. Hans voks er ikke så klissete (ID - vet mange steder har sånn to for *et eller annet* nå før jul!), men puten og alt annet han er borti får jo et lag med voks på seg... Han får hvert fall streng beskjed om å holde seg til sin egen pute! Men ærlig talt, det tar jo ikke lang tid å skylle utav håret om kvelden! Er jo bare å stikke hodet under vasken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj..be han vaske det av seg før dere legger dere da? Hørtes ulekkert ut med klissete pute.

Trenger vel ikke se bra ut på håret mens han sover?:P

Han jobber veldig sent, så når han kommer hjem er han for lat til noe som helst :P Han dusjer hver morgen, det er visst nok for ham >__< Har bedt ham vaske det av seg og sånn, men han sier at han ikke gidder :glare:

Ekkelt! Er ikke alltid sambo gidder å skylle håret før han legger seg. Hans voks er ikke så klissete (ID - vet mange steder har sånn to for *et eller annet* nå før jul!), men puten og alt annet han er borti får jo et lag med voks på seg... Han får hvert fall streng beskjed om å holde seg til sin egen pute! Men ærlig talt, det tar jo ikke lang tid å skylle utav håret om kvelden! Er jo bare å stikke hodet under vasken :)

Hahah, jeg KLIKKER hvis samboer rører puten min :twisted:

Som sagt så jobber han sent og gidder ikke å vaske håret før han legger seg..

Får vel kjøpe hundre bokser med en mindre klissete voks til jul.. :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han ikke bare slutte å bruke voks da? Sparer mer penger enn å kjøpe en billig en med det. Og null kliss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han ikke bare slutte å bruke voks da? Sparer mer penger enn å kjøpe en billig en med det. Og null kliss.

Det går dager da han ikke gidder, menneh...

Tro det eller ei, han bruker lenger tid på å fikse seg enn meg :laugh: Så tror ikke at det er aktuelt ;P Dessuten så tror alle at han er lillebroren min når han går uten voks xDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, husker mamma også klagde over putene da jeg bodde hjemme.

Anonym poster: e161937f61ea7d4680f1c24bf3c07782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...