skreppamedleppa Skrevet 12. desember 2012 #41 Del Skrevet 12. desember 2012 Hater han ikke, har vel samme forhold til han som jeg har til andre artister og musikk jeg bare ikke liker som dansebandartistene Christer Sjøgren eller Jenny Jensen f.eks : kan ikke fordra musikken, skjønner ikke greien med opphausingen av verken person eller musikk, og jeg faller nok utenfor fanskategorien på begge sider. Om man skal nevne alt det er hat grupper på fb om så kan en vel konkludere med at alle hater alle og dette med at kjendiser blir hatet er jo ikke noe nytt fenomen, og det er slettes ikke bare Justin b som har fått drapstrusler i øst og i vest, det er dessverre en av baksidene av medaljen og det har det nok og vært i ganske mange år. Og selv om jeg ikke hater fyren så skjønner jeg til en viss grad disse som har lyst å spy av han, det handler om overeksponering og når man står på utsiden av Beliber skaren så føles det hele ganske så surrealistisk. Fansen er nok verst i seg selv og det er nok en av grunnene til at folk er lei han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå