Gjest Lurifix Skrevet 5. desember 2012 #21 Del Skrevet 5. desember 2012 Aner ikke, jeg synes det er merkelig at folk hater ham så intenst. Jeg liker ikke musikken hans, men jeg har da ingen direkte negative følelser overfor ham heller. Ikke føler jeg at jeg blir overeksponert heller. Tok faktisk ganske lang tid før jeg skjønte hvem han var eller hva slags musikk han hadde. Har vel kun hørt én av sangene hans som jeg kan komme på, og den har jeg bare hørt refrenget av og. Så, kjære Justin Bieber - du har elendig musikk, men rock on Har du vært å stjelt tankene mine eller?! TYV! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålogget Skrevet 5. desember 2012 #22 Del Skrevet 5. desember 2012 har ingenting imot han, men er ikke særlig begeistret for hans musikk heller, selvom guttungen ser ut til å komme rett ut fra disney, søt med bollesveisen å greier er jeg kanskje den eneste som ikke syns at stemmen han er SÅÅÅ bra akkurat....med andre ord, ingen formeninger om gutten. Fatter bare ikke helt hvorfor folk er helt gale etter han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 5. desember 2012 #23 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg synes han virker som en skikkelig bra gutt, man blir nesten litt Belieber selv av å se intervjuer av ham og av å høre ting som at han som tolvåring barberte hodet selv så den kreftsyke kopisen hans ikke skulle måtte være den eneste uten hår. Jeg tror han er veldig godhjertet, og han virker intelligent. Dessuten er han utrolig talentfull. Liker ikke så mange av sangene, men synes musikken hans har tatt seg opp. Så ja, jeg liker ham. Men FANSEN hans derimot .... de har jeg ingenting til overs for. Jeg er 21, og har flere venninner som har blitt super-Beliebers. De har blitt helt SYKT irriterende, og er plutselig 14 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. desember 2012 #24 Del Skrevet 5. desember 2012 "Baby, baby, baby, ooooooh, like baby, baby, baby, nooooo" I'm a belieber! Ikke fordi jeg elsker musikken hans, den er helt grei. Jeg skrur ikke av radioen dersom han kommer på, og jeg har ingenting imot det dersom en av sangene hans popper opp på et vorspiel. Men jeg liker han nettopp fordi han har fått så mange haters, men han bare fortsetter å regjere tronen, noe som irriterer disse haterne noe ekstremt! Go, Bieber!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. desember 2012 #25 Del Skrevet 5. desember 2012 Litt trassig Hunter?? Hehe, i can relate! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. desember 2012 #26 Del Skrevet 5. desember 2012 Supertrassig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 5. desember 2012 #27 Del Skrevet 5. desember 2012 Aldri forstaatt det heller. At ungpikeidoler skaper ville tilstander er nok ikke noe nytt, og skal man pirke finnes det nok flere som lager grusom (og muligens ennaa verre) popmusikk uten at det trues med 3 verdenskrig av den grunn. Blir spesielt forundret over folk som skal liksom like alternativ musikk og som skal heve seg ved aa hate Bieber. Dette er jo nisjemusikk som er lage for en viss gruppe, saa hvorfor bry seg saa mye? Saa ham paa Graham Norton og sammenligned med en del andre unge popstjerner virker han faktisk ganske ordentlig og ikke verdens verste tenaaringsidol saant sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnnikenSi Skrevet 5. desember 2012 #28 Del Skrevet 5. desember 2012 Har ikke noe spesielt mot fyren, bare syns han er veldig opphauset, musikken er svært uorginial og stemmen hans er det ikke akkurat noe spesielt med. Har ikke noe mer i mot han enn annen musikk jeg misliker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 5. desember 2012 #29 Del Skrevet 5. desember 2012 Og... 800% tregere er han ganske saa episk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #30 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvor mange tenåringsgutter skriver en sang til moren sin om hvor glade de er i henne: http://www.youtube.com/watch?v=OxmGDBEnsIw Anonym poster: 2be17c385104faba393849cecf37812e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #31 Del Skrevet 5. desember 2012 Anonym poster: 575b3b3842b00caa5f1c164404a80c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosahelikopter Skrevet 5. desember 2012 #32 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg liker han bare ikke pga jeg har bare fått nok. Først og fremt er det ikke min musikk, men jeg har folk rundt meg som liker han og driver og torturerer meg med den musikken. Også er han over alt, reklame, sengetøy, konkurranser og folk som snakker om han på bussene osv. Kunne nok nevnt mer. Folk trenger da virkelig ikke å ta så mye av? Også skjenner jeg en som hele tiden skal lage egne versjoner av justin og legger det ut på face hele tiden. Sånt gjelder det med mye annet også. Men det har nok mest med at jeg ikke liker musikken, det blir for femi for min smak. Greit han kan synge og han trekker piger i alle aldre. Er glad mi lille søster heller ikke liker han eller min lille bror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hermoine Skrevet 6. desember 2012 #33 Del Skrevet 6. desember 2012 Sikkert fordi han er så vanvittig overeksponert. Det går jo ikke en dag ute at man kan lese en eller annen meingsløs sak om han. I mine øyne er det ikke tvil om at gutten har talent, selv om det ikke er min type musikk. Men man blir litt lei av trynet hans overalt helt enig der. Flink gutt, virker snill og grei og alt sånt. Men man kan bli litt lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 6. desember 2012 #34 Del Skrevet 6. desember 2012 Hva har han gjort liksom? Drept noen? Mobbet noen? Han er jo verdens mest populære artist! Hvordan kan du hevde at "folk ikke liker han"? 50-åringer har vel alltid rynket på nesa av ungdommens populærkultur helt tilbake til charlie chaplins dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 6. desember 2012 #35 Del Skrevet 6. desember 2012 Han er jo verdens mest populære artist! Hvordan kan du hevde at "folk ikke liker han"? 50-åringer har vel alltid rynket på nesa av ungdommens populærkultur helt tilbake til charlie chaplins dager! Neiiii.. si det??? Kanskje fordi det er hatgrupper (HATgrupper) bla.a på facebook. Folk vil drepe ham osv. Kanskje derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 6. desember 2012 #36 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg synes han virker som en søt gutt jeg. Han er flink med fansen, han tar vare på folkene som hjalp ham frem, latt familien få goder av det han har tjent. Ingen tvil om at han har talent. Han kan spille alle instrumenter, har en ren og klar stemme etc. Musikken hans er ikke min type, men det plager meg ikke. Det er Beliberne som er slitsomme. Jeg har aldri sett like mye hysteri rundt en konsert i Norge før. Fansen hans virker noe gal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 9. desember 2012 #37 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg har ikke noe i mot ham, jeg liker bare ikke "musikken" hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corpse Skrevet 9. desember 2012 #38 Del Skrevet 9. desember 2012 Synes det er veldig morsomt når de eldre damene på jobb prater om han, de har kun negativt å si - uten grunn. De hadde sikkert ikke idoler eller kjendiser å se opp til selv når de var unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #39 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg synes synd på guttungen. Han er jo et produkt av voksne businessfolk innen musikken, som formet han til et produkt som jentene skulle like. Han ble plukket opp alt for tidlig, og skulle fått levd en del først. Jeg så faktisk den filmen de laget om han, og han var en skikkelig trassig og spydig drittunge, som stakk av og var frekk i kjeften. Det er jo slik tenåringer er, men jeg mener han ikke burde blitt dratt inn i bransjen før, tja, kanskje nå? Eller litt senere? Mora gikk jo bare med på det fordi ungen ville, men hun burde sagt nei. En så megastor avgjørelse burde ikke en 14-åring få ta selv.. Anonym poster: 7d79bd3a900dba53e9d1b792b0882869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 11. desember 2012 #40 Del Skrevet 11. desember 2012 aner ikke, ts. Kanskje fordi han ikke er badboy, og veldig veldig ung da han startet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå