Gå til innhold

Hvorfor har folk så mye imot Justin Bieber?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blitt kjempepoppis blandt småpikene og søkkrik som "snørrunge", folk liker ikkje at andre er suksessfulle og tjener rått.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilhelmine

Skjønner heller ikke problemet med Bieber. Det er mange artister jeg ikke er så glad i musikken til, men jeg løper da ikke rundt å snakker dritt om dem likevel. Synes han virker som et godt forbilde jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Sikkert fordi han er så vanvittig overeksponert. Det går jo ikke en dag ute at man kan lese en eller annen meingsløs sak om han.

I mine øyne er det ikke tvil om at gutten har talent, selv om det ikke er min type musikk. Men man blir litt lei av trynet hans overalt ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Sikkert fordi han er så vanvittig overeksponert. Det går jo ikke en dag ute at man kan lese en eller annen meingsløs sak om han.

I mine øyne er det ikke tvil om at gutten har talent, selv om det ikke er min type musikk. Men man blir litt lei av trynet hans overalt ;)

Ja, men det får da være grenser liksom.. Det har jo gått helt over styr.

Hatgrupper som truer med drap osv.

:( En skulle jo tro at det var mer enn at man var lei av ham. Uffoghuff.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Ja, men det får da være grenser liksom.. Det har jo gått helt over styr.

Hatgrupper som truer med drap osv.

:( En skulle jo tro at det var mer enn at man var lei av ham. Uffoghuff.

Man tiltrekker seg alle mulige raringer når man er såpass kjent som han, Det hører liksom med til jobben, Men enig at det har gått over styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingenting imot Bieber, men fansen derimot... Bor i Oslo, og det å komme seg hjem fra jobb den dagen han holdt konsert her var tilnærmet umulig!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt jeg heller. Hører ikke på musikken hans, men en flott stemme. Fulgte han på youtube, før han fikk gjennombruddet sitt. Blir lettere irritert når andre disser div kjendiser fordi de ser slik og slik ut, eller har den og den stemmen eller gjorde det og det. Greit nok - du liker ikke den typen musikk/den kjendisen, men behøver du å mobbe? Trist rett og slett, for de er jo mennesker de og.

Anonym poster: 484364b46f59631a82f8d043256e0d80

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Kanskje fordi den første hiten hans (Baby baby baby ooohh yeah) var superirriterende, overeksponert og ble nærmest symbolet på at "ekte" musikk er død og superkommersiell møkkapop har tatt over verden. I tillegg var han rar på håret.

Når det er sagt så synes jeg musikken hans har kommet seg, og etter å ha sett et intervju med han så ble jeg nesten en Belieber. Han er ikke det verste som har skjedd fjortispop i min mening. Men heller ikke akkurat det beste som har skjedd musikken generelt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde noe i mot ham først, men fant fort ut at det var den idiotiske fansen jeg ble grinete av.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ggodt spørsmål. Han er jo så søt :D

Anonym poster: 0afcd2525a7cdcaf71d468499e8d769b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt dette hatet jeg heller. Og når jeg har prøvd å spørre folk som "spyr av den ekle drittungen" hvorfor de hater han så fælt ble jeg jo nesten skyld i å starte 3.verdenskrig.

Skjønner virkelig ikke at man kan ha et stort hat for noen man ikke kjenner og som tross alt ikke har gjort noe annet "slemt" enn å synge i en sjanger man ikke liker.

Og det er ikke bare skrullinger som er sånn. Det er jo helt (tilsynelatende) normale menn (ja, for det er stort sett det) som driver med dette..

:klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke, jeg synes det er merkelig at folk hater ham så intenst.

Jeg liker ikke musikken hans, men jeg har da ingen direkte negative følelser overfor ham heller. Ikke føler jeg at jeg blir overeksponert heller. Tok faktisk ganske lang tid før jeg skjønte hvem han var eller hva slags musikk han hadde. Har vel kun hørt én av sangene hans som jeg kan komme på, og den har jeg bare hørt refrenget av og.

Så, kjære Justin Bieber - du har elendig musikk, men rock on ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antageligvis fordi han er blitt det ultimate sexsymbol for jenter mellom 13 og 18. Det er jo tross alt unggutter som hater ham sterkest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke problemet med Bieber. Det er mange artister jeg ikke er så glad i musikken til, men jeg løper da ikke rundt å snakker dritt om dem likevel. Synes han virker som et godt forbilde jeg :)

Som om jeg skulle sagt det selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Jeans

Er ikke fra fanklubben hans, men har ingenting i mot ham. Han virker jo egentlig ganske grei. Ikke at jeg har snakket med ham eller noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...