Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte en melding til gutten jeg holder på med, og lurte på hvordan han hadde det, samt forsøkte å planlegge en middagsdate litt nærmere. Akkurat nå er han på reise med jobben rundt om i landet. Jeg vet han var opptatt fra ca. 17.00 og et par timer utover, samme fra 21.00. Jeg sendte meldingen tidlig på ettermiddagen, men har ennå ikke fått svar. Mulig den kommer sent i kveld/ natt, men hvis den drukner blant andre meldinger (skjedde for ikke så lenge siden..); skal jeg sende en ny melding, eller vente til han tar kontakt? (Uten å svare på min melding)

Videoannonse
Annonse
Gjest Grasjur
Skrevet

Bare vent noen dager :) Han svarer nok snart. Hvis ikke kan du kanskje sende en ny, men vent noen dager.

• Liker 3
Skrevet

lignende situasjon her. hadde date med ham forrige helg. hadde håpet på ny date nå i helga men han var opptatt. hører nok aldri fra ham mer...

Anonym poster: 867865ce0d7ab42c72c0c5540cc81fd0

• Liker 1
Gjest Snuppeluren
Skrevet

Jeg opplevde det samme for kort tid siden. Det gikk nesten et døgn før han svarte... Har forstått at gutter/menn ikke nødvendigvis er så veldig opptatt av hvor lang tid det tar før de svarer på en melding... Ville nok ha drøyet en ny melding så lenge som mulig... ;)

Skrevet

Hvis han ikke svarer så er han nok ikke så interessert...

Tenk deg selv om du fikk melding fra mannen du var forelsket/interessert i- du hadde tatt deg 2 minutter til å svare uansett hvor travel du var.

Sad facts of life.

• Liker 2
Skrevet

Hvis han ikke svarer så er han nok ikke så interessert...

Tenk deg selv om du fikk melding fra mannen du var forelsket/interessert i- du hadde tatt deg 2 minutter til å svare uansett hvor travel du var.

Sad facts of life.

Nå må vi ikke være så raske med å trekke konklusjoner på andre sine vegen. En stygg uskikk man har på KG.

Skrevet

Nå må vi ikke være så raske med å trekke konklusjoner på andre sine vegen. En stygg uskikk man har på KG.

Har du ikke lært noe i livet?

Er du forelsket så hopper du til av glede når du får en melding.

Er du lunken så lar du den ligge og svarer om du gidder.

Facts of life.

Skrevet

fått noe svar fra han?

VENT uansett, om han ikke svarer på 2 uker, så er han ikke interessert, om han svarer så svarer han. Kjedelig å vente, men bare bit tenna sammen.

• Liker 1
Skrevet

fått noe svar fra han?

VENT uansett, om han ikke svarer på 2 uker, så er han ikke interessert, om han svarer så svarer han. Kjedelig å vente, men bare bit tenna sammen.

Nei, fortsatt ikke fått svar... Prøver å "trøste meg selv" med at han muligens er så opptatt at han har sett meldingen, men tenker at han svarer nærmere den aktuelle datoen..

Har dere som har kjæreste erfaring med at gutter svarer seint, selv om han faktisk liker deg? Tidligere i uka var det faktisk han som sendte melding...

TS

Skrevet

Nei, fortsatt ikke fått svar... Prøver å "trøste meg selv" med at han muligens er så opptatt at han har sett meldingen, men tenker at han svarer nærmere den aktuelle datoen..

Har dere som har kjæreste erfaring med at gutter svarer seint, selv om han faktisk liker deg? Tidligere i uka var det faktisk han som sendte melding...

TS

Jeg har erfaring med begge deler (at de ikke svarer fordi de ikke er interessert og at de ikke svarer selvom de er interessert). Men det hjelper uansett ikke å mase. Om du tenker at han sikkert ikke har sett meldingen så ikke send noe uansett, for han kommer jo til å kontakte deg uavhengig av om du sender melding om han liker deg.

Hvis han ikke svarer fordi han er usikker, så er det også bra du ikke sender noe mer for da har han mulgiheten til å se at du ikke er der med mindre han kontakter deg.

Så hold deg på pinebenken, og gjør noe annet mens du venter, tenk at du ikke kommer itl å høre noe fra han før Fredag, og at du må tenke på noe annet frem til da;) 1 dag e rheller ikke så lang tid å ikke svare..

Skrevet

Jeg har erfaring med begge deler (at de ikke svarer fordi de ikke er interessert og at de ikke svarer selvom de er interessert). Men det hjelper uansett ikke å mase. Om du tenker at han sikkert ikke har sett meldingen så ikke send noe uansett, for han kommer jo til å kontakte deg uavhengig av om du sender melding om han liker deg.

Hvis han ikke svarer fordi han er usikker, så er det også bra du ikke sender noe mer for da har han mulgiheten til å se at du ikke er der med mindre han kontakter deg.

Så hold deg på pinebenken, og gjør noe annet mens du venter, tenk at du ikke kommer itl å høre noe fra han før Fredag, og at du må tenke på noe annet frem til da;) 1 dag e rheller ikke så lang tid å ikke svare..

Takk for oppmuntrende ord og gode tips! Det å tenke at jeg ikke får svar før i slutten av uken var virkelig en god idè! :)

Skrevet

Ja, selvbedraget lenge leve.

La oss vite om han kontakter deg da. Hvis han gjør det så skal jeg si unnskyld til deg med store bokstaver ;)

Skrevet

Tror nok du får svar når du minst venter det, kanskje når du mer eller mindre har gitt opp håpet... Det skjedde med meg :) Som en annen skrev; tenk at du ikke får svar før om noen dager. Og et døgn eller to er ikke sent svar for mange menn. ;)

Gjest Sunheart
Skrevet

Har du ikke lært noe i livet?

Er du forelsket så hopper du til av glede når du får en melding.

Er du lunken så lar du den ligge og svarer om du gidder.

Facts of life.

Jepp, er nok det

Gjest Snuppeluren
Skrevet

tumblr_lrd36ot9no1qbpwzeo1_500_large.gif

Det der er skremmende sant! Det var først da jeg begynte å tenke "faen heller" at jeg fikk svar...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...