AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Nå har jeg utvekslet blikk med verdens nydeligst fyr på skolen min ganske lenge. Vi går alltid forbi hverandre, og vi smiler og flørtet vilt til hverandre. Men ingen tørr å faktisk prate orntlig til hverandre. På torsdag satte han seg rett ved vennegjengen min, og kompisen hans prøvde å starte en samtale med meg, men jeg klarte ikke å fortsette samtalen... HAHA Jeg er så syyykt betatt, og jeg vet at vi skal på samma avslutningsfest før jul.. Hvordan skal jeg bli bedre kjent med han, skal jeg bare gå rett bort til han på skolen å si hei? Blir ikke det litt rart... Eller skal vi bare fortsette å glane på hverandre i evig tid? Jeg er rett og slett gira på denne fyren og vil gjerne bli litt bedre kjent med han før avslutningen, slik at vi kan gå ut sammens etterpå. Han har prøvd, men jeg ble såppas nærvøs at jeg backet unna... Hva hadde dere menn satt pris på? Anonym poster: 2a8fee6dc151f64453e89e64396e579e
isbjørnungen Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Fylle på vann samtidig, ende opp i kantinekø etter ham, osv, og så bare komme i prat =) Trenger ikke vare lenge, men da blir det mindre og mindre "rart" å prate sammen neste gang! Hvis han går i klassen er det sikkert 100 ting du kan prate om - "hvordan går det med lesingen"... lei av eksamenspugg, klar for juleferie osv osv
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Fylle på vann samtidig, ende opp i kantinekø etter ham, osv, og så bare komme i prat =) Trenger ikke vare lenge, men da blir det mindre og mindre "rart" å prate sammen neste gang! Hvis han går i klassen er det sikkert 100 ting du kan prate om - "hvordan går det med lesingen"... lei av eksamenspugg, klar for juleferie osv osv Ok, ja. Vi går ikke i samme klasse, vi vi går på samme skole. Vi er begge i 20 årene. Jeg er 21, og han er 24. Han virker som en orntlig bra fyr, men han er også litt sjenert som jeg er. Hva med å si hei til han neste gang mens jeg smiler? hadde ikke det vært litt kos... Eller hadde det blitt litt rart og desperat. Anonym poster: 2a8fee6dc151f64453e89e64396e579e
isbjørnungen Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Det er bare kos å si hei og smile =)
Rosadotten Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Facebooook "Hei " "Heisann! " "Skjer?" Bla bla bla bla bla bla blaaa blaaa bbla *5 timer senere* "Gå i sammen i friminuttet?" "Ta følge hjem fra skolen?" "Finne på noe?" Eller rett og slett si hei til han på skolen Men det er visst enklere for de fleste å starte med å chatte
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 Facebooook "Hei " "Heisann! " "Skjer?" Bla bla bla bla bla bla blaaa blaaa bbla *5 timer senere* "Gå i sammen i friminuttet?" "Ta følge hjem fra skolen?" "Finne på noe?" Eller rett og slett si hei til han på skolen Men det er visst enklere for de fleste å starte med å chatte Ja, men jeg føler at jeg må prate med han før jeg legger han til på facebook. Jeg er ikke sikker på om han er singel enda engang. Men det virker værtfall sånn Så jeg kan smile til han og si hei når jeg går forbi han, så kan jeg kanskje være der han er.. Kanskje han snakker til meg først og... Jeg er så syyyyykt betatt!!!!!!! ER det ikke noe annet jeg kunne gjort da, som hadde vekket interessen hans ganske mye? Og da mener jeg ikke å gå naken osv.. Anonym poster: 2a8fee6dc151f64453e89e64396e579e
sjonkelrolf Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 Han har prøvd, men jeg ble såppas nærvøs at jeg backet unna... Hva hadde dere menn satt pris på? Beklager, du har ødelagt. For ham virker det som at du avviste ham. La ham være i fred.
Rosadotten Skrevet 2. desember 2012 #8 Skrevet 2. desember 2012 Ja, men jeg føler at jeg må prate med han før jeg legger han til på facebook. Jeg er ikke sikker på om han er singel enda engang. Men det virker værtfall sånn Så jeg kan smile til han og si hei når jeg går forbi han, så kan jeg kanskje være der han er.. Kanskje han snakker til meg først og... Jeg er så syyyyykt betatt!!!!!!! ER det ikke noe annet jeg kunne gjort da, som hadde vekket interessen hans ganske mye? Og da mener jeg ikke å gå naken osv.. Anonym poster: 2a8fee6dc151f64453e89e64396e579e Avstandsflørting er knallsøtt, da :D Hvis en av vennene dine er venn med ham på FB, så kan du snoke og se om han har dame, eller bare høre deg litt rundt, hehe. Men du kan jo forsøke å prate med ham på skolen Slik som "isbjørnungen" sa, så bare tilfeldigvis havne bak ham i kø i kantina eller noe, det er nok til å sette i gang en prat 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #9 Skrevet 2. desember 2012 Beklager, du har ødelagt. For ham virker det som at du avviste ham. La ham være i fred. Jeg vil ikke gi opp. Grunnen til at jeg ble nervøs var fordi alle vennene mine satt rundt meg, og de vet at jeg liker han. Det ble mye fjortiZ fnising, og det ble rett og slett ikke lett å kommunisere med han. Hva om jeg sier hei til han å smiler... Da vet han værtfall at jeg liker han! Jeg gir han blikk vær dag som er leeenge og faktisk litt sexy FAEN Anonym poster: 2a8fee6dc151f64453e89e64396e579e
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #10 Skrevet 2. desember 2012 Ja! Jeg må nesten gjøre det ;D Haha, dette er så sykt spennende og nærvepirrende.. Så ett flørtende smil og ei hei er liksom nok.. Eller trenger jeg å si noe mer? Anonym poster: 2a8fee6dc151f64453e89e64396e579e
Rosadotten Skrevet 2. desember 2012 #11 Skrevet 2. desember 2012 Ja! Jeg må nesten gjøre det ;D Haha, dette er så sykt spennende og nærvepirrende.. Så ett flørtende smil og ei hei er liksom nok.. Eller trenger jeg å si noe mer? Anonym poster: 2a8fee6dc151f64453e89e64396e579e Et skritt om gangen Hvis dere bare passerer hverandre, så er hei og et smil mer enn nok for ham til å vite at du er interressert. Men hvis han stanser så burde du kanskje si noe mer ;P
isbjørnungen Skrevet 2. desember 2012 #12 Skrevet 2. desember 2012 Lykke til, forresten!! Keep it simple, og gi oss en lyd om hvordan det går
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #13 Skrevet 2. desember 2012 Ok, takk for gode råd. Skal se hva jeg får til i morgen :D Anonym poster: 2a8fee6dc151f64453e89e64396e579e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #14 Skrevet 3. desember 2012 Har du sett han i dag? Tenk på at ett smil for deg virker mye større enn det det virker for den du smiler til. Er ofte jeg er i andre tanker sånn at jeg nesten ikke reagerer at andre smiler til meg. Betyr ikke at jeg ikke er interessert av den grunn. Lykke til ts! Anonym poster: 20f8a0988d91a88b1687b1db0c589b88
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #15 Skrevet 6. desember 2012 Jeg har snakket med han vær dag på facebook :D Han har tatt kontakt, og jeg har tatt kontakt. Vi har også snakket med hverandre på skolen flere ganger! Jeg merker at det er noe slags kjemi i mellom oss, og det merker også de andre som sitter rundt oss. Jeg smiler, ler og gir han oppmerksomhet.. Og det virket som det fungerer. I dag flørtet vi med hverandre, og det virket som han "strammet" opp kroppen sin når han sto over meg.. Plutserlig begynte han å vise seg frem Det var nesten litt søtt, og jeg begynte jo SELVFØLGELIG å glo på den deilige kroppen hans.. Han gjorde vel dette for å vise seg frem? Er ikke det ganske vanlig hos menn da..... Men det er egentlig ganske kleint noen ganger. Vi oppfører oss som 2 fjortiZer, Plutserlig begynner vi å smile til hverandre og le, og plutserlig kommer han bort til meg å vipper på stolen min.. Alt er liksom så random å knisete Å en ting til... Jeg tar kontakt med han på facebook, og han tar kontakt med meg. Men vi bruker begge to skole som unnskyldning vær gang får å starte en samtale.. Han sendte meg mld i går :" Kommet langt med fordypningen" og plutserlog begynner vi å prate om andre ting.. Det samme gjør jeg til han.. Han gjør vel dette fordi det er en icebreaker for å starte en samtale? Jeg vet jeg er ganske barnslig nå, men jeg har blitt såret så sykt mye før. Jeg klarer nesten ikke å analysere situasjoner lengre da jeg er redd får at jeg bare innbiller meg ting. Vi skal snart på en felles fest sammens, og vi har allerede pratet om at vi skal dra. Han hintet også frem til å dra sammens på byen etterpå.. Men en ting, jeg har så lyst til å invitere han på en fest til ei vennine etterpå. Hvordan skal jeg få frem dette uten å virke desperat? Og hvordan eventuelt "prøve" meg på han på festen... Skal jeg bare sitte stille å smile, flørte og le' eller bør jeg ta åpenbart mer iniativ der jeg viser interesse. Og det siste jeg skal spørre om. Det er ikke bare bare å bli forelsket i en fyr i klassen min, det er jo på en måte litt risky. Om det ikke fungerer så skal vi jo se hverandre i 6 måneder til, men jeg har en god magefølelse. Ps. Vi er 22, men høres ut som vi er 14... Setter pris på om noen gidder å sette seg inn i situasjonen min. Dere er fantastiske ;D Anonym poster: 2a8fee6dc151f64453e89e64396e579e
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #16 Skrevet 7. desember 2012 Så utrolig koselig! Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å åpnet samtalen med noe annet som ikke inneholder skole, og se hvordan han reagerer da. Og når det gjelder festen til veninna di så kan du jo bare sende han ei mld "Hei, med på fest hos ***** i helgen? " Trenger ikke gjøre det noe vanskeligere enn det, det er! Anonym poster: 20f8a0988d91a88b1687b1db0c589b88
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #17 Skrevet 7. desember 2012 Så utrolig koselig! Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å åpnet samtalen med noe annet som ikke inneholder skole, og se hvordan han reagerer da. Og når det gjelder festen til veninna di så kan du jo bare sende han ei mld "Hei, med på fest hos ***** i helgen? " Trenger ikke gjøre det noe vanskeligere enn det, det er! Anonym poster: 20f8a0988d91a88b1687b1db0c589b88 Ja, er ikke enkelt når begge to er litt sjenerte. Men kanskje jeg skal prøve det Ja, det enkle er vel ofte det beste. Men hater at det lyser " JEG LIKER DEG" jeg vil at det skal være litt tvetydig fra min side.. Har nemlig brent meg på den før, og jeg hater virkelig å bli avvist. Jeg blir faktisk syk av det.. HAHA! Men ok... Anonym poster: 2a8fee6dc151f64453e89e64396e579e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå