Gå til innhold

Populære gaver jenter 12 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er tidlig i gang med julegavene til alle mine mange fadderbarn i år.

Men, kan noen si meg hvilke merker som er populære samt av god kvalitet for jenter og gutter i alderen 12-14. I den alderen begynner kanskje slike ting å være litt viktige kan jeg synes å ha fått med meg?

Jeg har et par veninner som er alenemødre med "trang økonomi" og tenkte å kjøpe noe som kan spare henne for litt utgifter fremover. (De kommer aldri til å si hva de trenger om jeg spør, annet enn votter og ulltrøyer, andre ting under et par hundre kroner)

Går mye i fotball, snowboard, alpint osv og vil helst kjøpe noe skikkelig som de har bruk for. Andre ting jeg overhode ikke er i stand til å komme på som kan vurderes til sporty aktive uteunger i denne aldersgruppa ?

Alle ideer mottas med stor takk :-)

Hilsen stressa egoistisk barnløs karrierekvinne

-er det ikke det stereotypien karakteriserer oss som ,-)

Anonym poster: 1e2cefac9bf39b7974ef6d7575364cc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med gavekort på en skatebutikk? der har de jo masse vinterklær som kan koste flere tusen. når de er så gamle, og hvis de er veldig opptatte av snowboard, så er de garantert opptatte av merker på klærne også :)

• Liker 1
Skrevet

Når jeg var 12 så satt jeg på ræva og spilte Nintendo 64 og Playstation, hehe.

Men siden disse heldigvis er litt mer sporty enn meg, så:

- Skøyter

- Utstyr og klær til snowboard, ski, fotball osv

- Fiskestang

- Akebrett/kjelke

- Ishockey

- Basketball

- Håndball

- Innebandy

- Trampoline

- Volleyball

- Bordtennis

- Tennis

- Badminton

- Truger

Vet ikke om alt dette passer til 12-åringer, men litt inspirasjon skader ikke :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Minihøytaler (du får de på Expert til 200,-). De kan kobles på mobiltlf - og kommer i friske farger. Populært hos mine barn:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...