AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Jeg og dama har hatt en vanskelig tid. Vi bor sammen,men vi gjør aldri noe sammen, utenom å se på tv, spise eller kose. Vi begge vil ha mer men har egentlig ikke råd.. Jeg har vurdert å gjøre det slutt, men klarer det ikke, jeg elsker henne veldig høyt men i det siste har det ikke vært noe følelser(?) Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Jeg vet jeg elsker henne, hun er den eneste jeg vil være med, men det er ikke den forelskelsen jeg savner, eller er det tomt for følelser? Er det slik det blir når man flytter sammen? Jeg vil ha henne, men jeg vil ha hun som hun var før. Hun er diagnosert bipolar og har begynt å gå til en psykolog jevnlig for å bearbeide depresjonene som kommer nå og da... Jeg vil ha alt tilbake, jeg vil ikke gå, men jeg føler nesten jeg vipper til det. Hva hjelper?? Parterapi?? Pause?? Fortsette?? Anonym poster: e9ee67ab7594648d4359ebd83cf79205
Gjest Purple Haze Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 En svever ikke på en rosa sky av forelskelse hele tiden, og det å flytte sammen kan være en stor omstilling for mange. Du sier du elsker henne og vil ha henne. Da synes jeg det er rart at du vurderer å gjøre det slutt. Du tenker jo selv på parterapi, det kan være verdt et forsøk. Ellers så sier du at dere ikke gjør noe sammen. Da kan det bli tungt, etter som man ikke får noen felles opplevelser og impulser som kan binde dere mer sammen og gi glede. Begynn å gjøre noe hyggelig sammen minst en gang i uka, og så kan dere øke på etter hvert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå