tussemorpus Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Hei Jeg har et par ting jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med... Jeg har en kjæreste/samboer (vi bor 4 stykker) som jeg har vært sammen med i 4/5 mnd. Veldig tidlig å flytte sammen, det er jeg klar over men det har en historie. For noen mnder siden var jeg og kjæresten på fest, jeg ble full og fikk høre noen rykter om ting han hadde løyet om og at han hadde vært utro (det hadde han ikke) Men når jeg tok det opp med han ble han helt fra seg, begynte å gråte og ba meg slå han. Jeg var full, ydmyket, sur og lei meg og klappet til han, han begynte så og slå seg selv, truet med selvmord og ba meg slå han mer og hardere fordi han mente han fortjente det. så det gjorde jeg. Jeg ville aldri gjort dette om ikke situasjonen ble så skrudd, jeg tenkte ikke konsekvenser og med diagnosen ADHD kan det å takle slike situasjoner når jeg i tillegg blir bedt om å slå være svært vanskelig. Videre fortsatte vi å være sammen, men han fikk en hjernerystelse og var sykemeldt i en uke. Så han fortalte det til foreldrene sine (dette var når han fortsatt var hjemme) de truet med å anmelde meg og sa at han ikke fikk lov til å være sammen med meg. Det ble til en så stor ting at han valgte å flytte til meg fordi de kastet han ut. Etter å ha bodd hos meg en stund (ca 1 mnd) ble mamma litt sliten av det så vi bestemte oss for å flytte ut sammen siden han ikke hadde hatt råd å gjøre det alene. Foreldrene hans er monstre mot meg, de baksnakker og truer med å anmelde og gir han alltid slike "tips" om å gjøre det slutt, og sier selvfølgelig at han er velkommen til å flytte til dem igjen, jeg får bare ikke være der, altså i nærheten av han. Jeg vet ikke hvordan jeg kan få dem til å respektere meg og forholdet vårt, for jeg vil det veldig gjerne. Forholdet vårt blir veldig sårbart når jeg blir panisk hver gang han skal møte foreldrene sine... Hvordan kan jeg og foreldrene ordne opp? Nummer to. På fredag gjorde han det slutt, men savnet meg med en gang så vi ble sammen igjen dagen etterpå, men han vil ha en pause. Denne pausen vil si at han lover å komme tilbake til meg, ingen av oss får være utro og vi er fortsatt sammen. Han vil ha tid til å få følelsene tilbake og savne meg. Dette forstår jeg helt ut. Men ikke det med å få tilbake følelsene, jeg tror ikke han vet forskjellen mellom følelser og forelskelse... Han mener han ikke har NOEN følelser for meg, men vil ha sex, vil kose, kysser meg, kaller meg jenta si og savner meg når jeg er borte.. er ikke det følelser? Hvordan kan jeg være sikker på at han kommer tilbake? For man får ikke mer følelser for hverandre ved å ta pause på ubestemt tid, det kan ta 1 dag, eller 1 år... Det er veldig leit og frustrerende. Hjelp!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Hei Jeg har et par ting jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med... Jeg har en kjæreste/samboer (vi bor 4 stykker) som jeg har vært sammen med i 4/5 mnd. Veldig tidlig å flytte sammen, det er jeg klar over men det har en historie. For noen mnder siden var jeg og kjæresten på fest, jeg ble full og fikk høre noen rykter om ting han hadde løyet om og at han hadde vært utro (det hadde han ikke) Men når jeg tok det opp med han ble han helt fra seg, begynte å gråte og ba meg slå han. Jeg var full, ydmyket, sur og lei meg og klappet til han, han begynte så og slå seg selv, truet med selvmord og ba meg slå han mer og hardere fordi han mente han fortjente det. så det gjorde jeg. Jeg ville aldri gjort dette om ikke situasjonen ble så skrudd, jeg tenkte ikke konsekvenser og med diagnosen ADHD kan det å takle slike situasjoner når jeg i tillegg blir bedt om å slå være svært vanskelig. Videre fortsatte vi å være sammen, men han fikk en hjernerystelse og var sykemeldt i en uke. Så han fortalte det til foreldrene sine (dette var når han fortsatt var hjemme) de truet med å anmelde meg og sa at han ikke fikk lov til å være sammen med meg. Det ble til en så stor ting at han valgte å flytte til meg fordi de kastet han ut. Etter å ha bodd hos meg en stund (ca 1 mnd) ble mamma litt sliten av det så vi bestemte oss for å flytte ut sammen siden han ikke hadde hatt råd å gjøre det alene. Foreldrene hans er monstre mot meg, de baksnakker og truer med å anmelde og gir han alltid slike "tips" om å gjøre det slutt, og sier selvfølgelig at han er velkommen til å flytte til dem igjen, jeg får bare ikke være der, altså i nærheten av han. Jeg vet ikke hvordan jeg kan få dem til å respektere meg og forholdet vårt, for jeg vil det veldig gjerne. Forholdet vårt blir veldig sårbart når jeg blir panisk hver gang han skal møte foreldrene sine... Hvordan kan jeg og foreldrene ordne opp? Nummer to. På fredag gjorde han det slutt, men savnet meg med en gang så vi ble sammen igjen dagen etterpå, men han vil ha en pause. Denne pausen vil si at han lover å komme tilbake til meg, ingen av oss får være utro og vi er fortsatt sammen. Han vil ha tid til å få følelsene tilbake og savne meg. Dette forstår jeg helt ut. Men ikke det med å få tilbake følelsene, jeg tror ikke han vet forskjellen mellom følelser og forelskelse... Han mener han ikke har NOEN følelser for meg, men vil ha sex, vil kose, kysser meg, kaller meg jenta si og savner meg når jeg er borte.. er ikke det følelser? Hvordan kan jeg være sikker på at han kommer tilbake? For man får ikke mer følelser for hverandre ved å ta pause på ubestemt tid, det kan ta 1 dag, eller 1 år... Det er veldig leit og frustrerende. Hjelp! Hva faen? Det er så mye gærne folk på dette forumet at jeg blir helt satt ut iblant... Om han vil gjøre det slutt/ha pause og i tillegg sier han ikke har følelser for deg, da bør du stole på at det er nettopp det som er tilfellet. At han vil ha sex og kos betyr på ingen måte at han nødvendigvis må ha følelser. Folk flest klarer fint å koseprate og pule uten å være forelsket. Hvor gamle er dere? Hadde det ikke vært sex og alkohol med i bildet hadde jeg trodd dere var 12 år gamle drama queens... Anonym poster: 30fcbe0ae1e4c99b981265cd0cf75848 8
Gjest Memories Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Jeg var full, ydmyket, sur og lei meg og klappet til han, han begynte så og slå seg selv, truet med selvmord og ba meg slå han mer og hardere fordi han mente han fortjente det. så det gjorde jeg. Jeg ville aldri gjort dette om ikke situasjonen ble så skrudd, jeg tenkte ikke konsekvenser og med diagnosen ADHD kan det å takle slike situasjoner når jeg i tillegg blir bedt om å slå være svært vanskelig. Videre fortsatte vi å være sammen, men han fikk en hjernerystelse og var sykemeldt i en uke. Foreldrene hans er monstre mot meg, de baksnakker og truer med å anmelde og gir han alltid slike "tips" om å gjøre det slutt, og sier selvfølgelig at han er velkommen til å flytte til dem igjen, jeg får bare ikke være der, altså i nærheten av han. Klippet bort litt av innlegget ditt. Ser du selv hva du skriver? Du slo han såpass at han fikk hjernerystelse og var sykmeldt. Det er overhodet ikke rart at foreldrene hans ikke liker deg og ønsker at det skal bli slutt. Dette forholdet er ikke bra for noen av dere. Anbefaler at du prøver å jobbe med deg selv, og prøver å være alene for en stund. 3
Katniss Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Dere får begge frem de verste egenskapene i hverandre. 2
Gjest Vix1 Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Minner veldig om mitt første forhold. Det dere har høres destruktivt og jævlig ut, og selv om det sikkert virker helt umulig for deg nå og du ikke vil det i det hele tatt så tror jeg du bør komme deg ut av det forholdet. Du har bedre forhold i vente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå