Engel Skrevet 28. februar 2002 #1 Del Skrevet 28. februar 2002 He, he! Fikk et lite og litt merkelig problem her! Vi forlovet oss 29. februar 2000. Så vi skal liksom feire to år nå i disse dager, men på hvilken dag?? Det er jo ikke 29. februar i år... klarer heller ikke å huske hvilken dag vi feiret i fjor... Ganske tåpelig i grunnen... Men jeg tenkte å overaske min kjære med et eller annet (noen tips??), men vet altså ikke på hvilken dag... Hvis jeg tar det i dag, har han kanskje planlagt noe i morgen, eller omvendt... Ikke vil jeg si noe til han heller, halve moroa er jo å se om han husker på dagen (noe han forresten pleier å være veldig flink til!). Hjelp! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud Skrevet 28. februar 2002 #2 Del Skrevet 28. februar 2002 Tjihi! Dere har skaffet dere et lite problem der Hva med å feire det begge dagene? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 28. februar 2002 #3 Del Skrevet 28. februar 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 28. februar 2002 #4 Del Skrevet 28. februar 2002 Du kan jo vente til i morgen da... Da får du jo se om han husker det først! tihi12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå