Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er blitt slutt mellom meg og exen for en måned siden fordi han ville ha singellivet. Vi var sammen i nesten tre år, og han er kjærligheten i mitt liv. Vi bodde sammen nesten like lenge, også gikk vi inn i avstandsforhold(Østlandet bor jeg, og han i trondhjemsområdet) for å spare penger til hus.

Men til poenget, jeg skal besøke mine venninner nå til helgen for å ha det litt gøy.

Så tar han kontakt med meg, han vil møtes å være sammen en natt, altså fordi han vil ha sex.

Jeg har så lyst jeg også, men han betyr så mye for meg, og jeg ville ofret alt for at det skulle blitt meg og han igjen.

Jeg har sagt ja, men nå begynner jeg å vegre meg litt, vil ikke bli såret.

Erfaringer å råd, vær så snill?

Føler meg helt rådvill, savner han så ubeskrivelig mye :-(

Anonym poster: d85a0b7850767000e85a8c6bc0af3420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er begge i begynselsen av 20 årene forresten..

Skrevet

Om du ønsker å bli brukt og såret, go for it.

Om han dumpa deg til fordel for singellivet var nok ikke du den store kjærligheten for ham. Trist, men slik er det iblant. Følelser må jo være gjensidige om det skal fungere.

Ser ikke helt hva utbytte du skal få av å pule ham, annet enn sexen i seg selv. Om du fortsatt har følelser for ham, og han kun ønsker sex, ender du nok opp med å bli en patetisk liten pulevenn for ham, som han kan hersje rundt med som han ønsker.

Anonym poster: 1466f706f35920776c413cf8806a2705

• Liker 1
Skrevet

Hvis du virkelig vil... Kan det ikke hende han vil se deg igjen? Er det ikke bedre for deg at han ringer deg og ingen andre? Selv om han kanskje vil ha singellivet litt nå, vil han tydeligvis ikke gi helt slipp på deg, ellers hadde han vel bare funnet en tilfeldig en ? ;)

• Liker 1
Skrevet

Har du fremdeles følelser for han og ønsker at dere skal finne tilbake til hverandre, så er mitt råd at du holder deg unna. Av hva du skriver, at han kun ønsker en natt for sex, så kommer du garantert til å ende opp såret. Dersom du klarer å gjennomføre dette, vel viten om at det kun blir for en natt inkl. sex, så go for it. Men, basert på hva du sier, at du har følelser etc., så leker du med ilden dersom du treffer han.

La han få leve singellivet. Mitt råd er at du heller bruker tiden din på å finne en annen mann som ønsker det samme som deg. Dersom du treffer eksen igjen nå er jeg redd for at du kun havner inn i en ond sirkel som det blir utrolig vanskelig å komme seg ut av. Her snakker jeg av erfaring og vet hvor vanskelig det er.

Skrevet

TS:

Ja jeg vet. Men han er så vanskelig å forstå, for 4 dager før det ble slutt, så sa han til meg; Det er meg og deg for alltid.

Alle sier jeg burde komme over han, men han er virkelig drømmemannen i mitt liv. Føler meg totalt rådvill.

Har jo ett lite håp om at hvis han så meg igjen så ville han angre litt. Det ble jo slutt over telefonen...

Skrevet

dere har vært samboere i tre år, og han gjør det slutt over telefonen.så ringer ha deg for å høre om du vil ha sex med han?

høres ut som en kjernekar :glare:

• Liker 6
Skrevet

TS:

Ja jeg vet. Men han er så vanskelig å forstå, for 4 dager før det ble slutt, så sa han til meg; Det er meg og deg for alltid.

Alle sier jeg burde komme over han, men han er virkelig drømmemannen i mitt liv. Føler meg totalt rådvill.

Har jo ett lite håp om at hvis han så meg igjen så ville han angre litt. Det ble jo slutt over telefonen...

Døm ham på handlingene hans, ikke ordene.

• Liker 1
Skrevet

TS:

Dette med å få kjærlighetserklæringer og så dumpes rett etter er ikke så uvanlig. Både jeg og venninna mi opplevede dette! Man kan ikke legge noe i det.

Anonym poster: 6bae8ae801c912591c4ab71d02129afa

Skrevet

Er alle sammen på forumene ulykkelig forelsket eller har mistet troen på menn totalt????

Hva om han savner deg, menn er faktisk vanskelige, om han gjorde det slutt kan det være vanskelig for han å si han vil ha deg tilbake. Han savner deg, derfor vil han møtes.

Så møt han, om det er KUN for sex fra han sin side, så gå?

Prøv å gi han en sjanse! Ikke mist all tro på forholdet deres fordi han kan ha gjort en feil. Om han ikke hadde savnet deg hadde han ringt noen andre. Om han er drømmemannen din, så må vel han ha følt NOE liknende!

Slutt å tenk på alt som negativt.

• Liker 1
Skrevet

TS:

For alt vi vet kan det være at han angret på at han gjorde det slutt. Det hender at folk angrer, jeg opplevde dette med min eks. Så ja, det kan skje at gutter angrer. Gjerne han var forvirret når han slo opp, dette vet jo vi andre ingenting om.

Men... Du sier at han gjorde det slutt med deg over telefon? Dette er for meg en litt respektløs handling i forhold til at dere var sammen i 3 år og bodde sammen i deler av denne tiden. Når han kunne snu ryggen til forholdet så enkelt en gang, hva kan da stoppe han fra å gjøre det samme igjen? Dersom du springer tilbake til han med en gang han ringer, så kommer han mest sannsynlig til å utnytte det for alt det er verdt. Her snakker jeg også av erfaring... Er du litt staere og ikke springer med en gang han roper, så er gjerne sjansen litt større for at du får "den rette typen" oppmerksomhet fra han.

Dette handler jo om deg og hva du vet at du klarer eller ikke klarer. Om ingenting annet kan du treffe han og høre om han har noe å si. Er han bare ute etter sex, så blir det opp til deg om du er med på det eller ikke.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Vilje91
Skrevet

TS:

Må også få frem at han har aldri vært "dustete" i forholdet tidligere. Det var den siste uken han forandret seg totalt..

Savner han så vanvittig mye :(

Skrevet

Snap out of it. Han vil knulle, han sier det som må sies for å få seg et ligg.

Slutt å kaste bort energi på å ha følelser for ham.

• Liker 1
Skrevet

TS:

Må også få frem at han har aldri vært "dustete" i forholdet tidligere. Det var den siste uken han forandret seg totalt..

Savner han så vanvittig mye :(

Har dere snakket noen andre ganger i denne måneden (eks tlf, meldinger, facebook, msn) det har vært slutt, bortsett fra den telefonen hvor han spurte om å treffes for en natt?

Skrevet

Høres ut som den perfekte måten å aldri kommer over exen på.

Gjest pålogget
Skrevet

herreguuuud siden han ønsket singellivet så får han pinadø finne seg en ONS å ha sex med som alle andre single!! for en dust..

Skrevet

TS:

Ja han har tatt kontakt, jeg hold meg unna for å gi han litt rom til å tenke. Og da har han tatt litt kontakt, sendt meg diverse sanger som er "in", spurt hvordan det går osv. Den ene dagen ga han meg "hint" som om han ikke ville gi slipp på meg. Og han sa også rett ut at han ikke viste om han ville at jeg skulle komme meg over han å være helt done med forholdet.

Skrevet

TS:

Ja han har tatt kontakt, jeg hold meg unna for å gi han litt rom til å tenke. Og da har han tatt litt kontakt, sendt meg diverse sanger som er "in", spurt hvordan det går osv. Den ene dagen ga han meg "hint" som om han ikke ville gi slipp på meg. Og han sa også rett ut at han ikke viste om han ville at jeg skulle komme meg over han å være helt done med forholdet.

Ett alternativ, som jeg var inne på, er å treffes for å finne ut om han virkelig faktisk angrer på at han gjorde det slutt. Som så veldig mange andre vet, så er ikke gresset alltid grønnere på den andre siden. Men, hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg ikke hatt sex med han. Jeg kunne ha truffet han, ja. Snakket sammen om hva han legger i det at "han ikke vet om han vil at jeg skal komme over han".

Det er jo tydelig at din eks er forvirret, ikke ønsker å gi helt slipp på deg for da vet han at sjansen er minimal for å få deg tilbake. Med andre ord; det fremstår som han holder deg på vent til han har funnet hva han vil. Jeg synes heller ikke han tar noe hensyn til deg eller dine følelser oppi dette. På grunn av dette synes jeg ikke du skal gi etter så enkelt. Du har fremdeles følelser, han virker mer usikker på hva han vil. Da synes jeg du skal sette en grense overfor han. Han har jo tross alt såret deg. Da skal det være vanskelig for han å få deg tilbake; på alle måter.

(Din eks er nok også rimelig greit klar over at du fremdeles har følelser for han. Da vet han at han enklere kan få deg til sengs med å si noen fine ord, enn det det vil være å måtte trave byen rundt etter ei ny dame for en natt.)

Skrevet

Hvis du sier ja.. meh.. da ber du om en vanskeligere fremtid.. :filer:

Anonym poster: ee5d93d63a3098638e09c88837315e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...