Gjest kiara_pusen Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Vi skal ha grillmatbuffet som hovedrett, men jeg innser nå at det er vise ting jeg ikke har tenkt på. Feks dette; trenger man dobbelt sett med tallerkner slik at man fjerner den tallerknen som brukes til første gang? Eneste gangene jeg spiser buffet er jo på hotell ol og der bytter jeg jo alltid tallerken. Det blir jo himla mange tallerkner...?!?! Noen som samtidig har noen do og don`t på buffet i denne sjangeren i samme slengen hadde jeg satt veldig pris på det.
Gjest 2013 bryllup Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Har ikke vert med på buffet i bryllup, men veldig mange ganger i konfirmasjon. Og det er aldri dobbelt sett med tallerker, folk klarer å forsyne seg flere ganger på samme tallerk i konfirmasjonssammenheng, så hvorfor ikke også i bryllup? Tror ikke noen reagerer på det.
Gjest kiara_pusen Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Nei, det var da enda godt. Tror ikke det blir et problem uansett, vi skal jo låne så mange tallerkner vi ønsker for en symbolsk kollekt.
Ea_ Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Jeg var i bryllup med grillbuffet i sommer (nam!) Vi fikk bare en tallerken hver, og jeg tror ingen synes det var noe rart. Det hang noen store sekker ute til søppel da, så da kunne man kaste det man eventuelt ikke hadde spist opp der mellom forsyningene. De hadde også noen store (!) kar med vann som tallerkene ble lagt i etter maten. Da var det lett å skylle og vaske dem dagen etter.
Gjest kiara_pusen Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Akkurat oppryddningen kan ikke jeg begynne å tenke på, jeg er en som liker det estetisk vakre - mamma har ansvar for at det blir ryddet. Men det med sekkene var lurt! Må bare finne et litt diskre sted.
Ea_ Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 Ja, hehe.. der jeg var var både poser og kar godt skjult, men likevel lett tilgjengelig på hjørnet av huset, med en vegg av nydelige klatreplanter foran, så det føltes diskret og alt så "classy" ut.
pusla Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 Vi bruker nok samme tallerkenen vi også, vi skal ha buffet men ikke helt sikker på hva slags enda. Rydding ja, ikke tenkt på enda
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #8 Skrevet 2. desember 2012 Nei, det var da enda godt. Tror ikke det blir et problem uansett, vi skal jo låne så mange tallerkner vi ønsker for en symbolsk kollekt. Hva er det du prøver å si her? Anonym poster: 3ad75851a2334d2280572022998286a0
Gjest kiara_pusen Skrevet 2. desember 2012 #9 Skrevet 2. desember 2012 Hva er det du prøver å si her? Anonym poster: 3ad75851a2334d2280572022998286a0 Mamma er med i menighet der vi har vært så heldige å låne alt av dekketøypga hun er såpass engasjert som frivillig. Så vi har tenkt som så at vi gir et bidrag som takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå