Gå til innhold

Er det noen lærerstudenter som tar ekstra fag her?

Anbefalte innlegg

Gjest snyball
Skrevet

Jeg går 2 året Glu 5-10, og vurderer å ta et årsstudium ved siden av 3 året.

Jeg vet ikke om jeg klarer å gjennomføre det, ved siden av å skrive en bacheloroppgave. Jeg har lyst til å ta et årsstudium i enten historie, idrett, tysk eller samfunnskunnskap.

Er det noen som gjør/har gjort det? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest susidusi
Skrevet

Jeg vurderer det sterkt til neste år :) har et par i klassen som tar ekstra på deltid, og det er jammen ingen lek. Men er man strukturert så går det nok. Selv vurderer jeg RLE eller noe på nettet. Men er sterkt i tvil, da jeg har ganske fullt opp med jobb og annet når jeg har "fri"!

Vil også gjerne høre innspill!

Gjest snyball
Skrevet

Jeg vurderer det sterkt til neste år :) har et par i klassen som tar ekstra på deltid, og det er jammen ingen lek. Men er man strukturert så går det nok. Selv vurderer jeg RLE eller noe på nettet. Men er sterkt i tvil, da jeg har ganske fullt opp med jobb og annet når jeg har "fri"!

Vil også gjerne høre innspill!

Ja, jeg frykter det jeg også. Jeg tenker at jeg skal klare å stå på eksamene, men vet ikke om jeg synes det er stas å ha D på vitnemålet mitt i det ekstra faget

Skrevet

Tid har man nok av, om man bare vil bruke den riktig. Som student brukte jeg 12-15 timer i uka på studiene og hadde lange ferier. Nå jobber jeg oppimot 50 timer hver uke, og har lite ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...