AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Hva kan årsaken være til at en dame aldri får noe oppmerksomhet fra det motsatte kjønn? Nå tenker jeg ikke på opplagte grunner som at man er svært uheldig med utseendet, har dårlig hygiene, etc. Anonym poster: 21f9c8d6fb88d5ae7357686540c0ccc3 Anonym poster: 21f9c8d6fb88d5ae7357686540c0ccc3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 At hun sitter med hendene i fanget hele tiden og venter på at Prins Sjarmerende skal komme ridende på sin hvite hest. Mange menn foretrekker jenter som selv viser litt interesse og initiativ. Anonym poster: 4c020d22b81962fadce763ad2d767b7e 10
Gjest Tidssone Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Mange menn foretrekker jenter som selv viser litt interesse og initiativ. Anonym poster: 4c020d22b81962fadce763ad2d767b7e ...for da kan de selv la vær å svare på kontaktforsøk fra henne? 5
Alina X Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 At hun sitter med hendene i fanget hele tiden og venter på at Prins Sjarmerende skal komme ridende på sin hvite hest. Mange menn foretrekker jenter som selv viser litt interesse og initiativ. Anonym poster: 4c020d22b81962fadce763ad2d767b7e Åhh jeg blir så lei den generaliseringen der med at jenter bare "sitter og venter på prince charming". Jeg tar aldri kontakt med menn av den ENKLE grunn at jeg er sjenert når det kommer til den delen der.Ser en mann på meg, så ser jeg bort fordi jeg er utilpass/sjenert, IKKE fordi jeg har prinsessesyndrom. Såklart er det jo da mitt problem at jeg ikke finner meg en kjæreste pga min sjeanse når det kommer til det der, jeg har blitt kjent med menn via jobb og felles omgangskrets og da er jeg ikke sjenert når jeg først blir kjent med dem. Nå svarer jeg jo ikke på spm til TS, da jeg ikke er i den situasjonen med at menn ikke tar gir meg oppmerksomhet, problemet mitt er at der er de useriøse ONS beilerne som gir meg oppmerksomhet.Men til deg jeg henviser til så slutt å tro jenter som bare sitter der er overlegne bitches, du vet vi kan være sjenerte vi og, det er ikke gutter som har enerett på å være det. 5
Gjest Summers Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 ...for da kan de selv la vær å svare på kontaktforsøk fra henne? Ja, men også fordi de færreste er så pene at de blir sjekket opp(på steder uten alkohol) pga utseende alene. 1
Gjest Tidssone Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 Ja, men også fordi de færreste er så pene at de blir sjekket opp(på steder uten alkohol) pga utseende alene. Som om flertallet av menn legger an på alle de pene damene de ser? 4
Sweet77 Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 Åhh jeg blir så lei den generaliseringen der med at jenter bare "sitter og venter på prince charming". Jeg tar aldri kontakt med menn av den ENKLE grunn at jeg er sjenert når det kommer til den delen der.Ser en mann på meg, så ser jeg bort fordi jeg er utilpass/sjenert, IKKE fordi jeg har prinsessesyndrom. Såklart er det jo da mitt problem at jeg ikke finner meg en kjæreste pga min sjeanse når det kommer til det der, jeg har blitt kjent med menn via jobb og felles omgangskrets og da er jeg ikke sjenert når jeg først blir kjent med dem. Svaret er egentlig til TS, men tar utgangspunkt i kommentaren din fordi du sa det så bra: Sjekking er jo litt risky for en mann også. De er like redde for å bli avvist som vi. Når jenta ser bort så er det ikke greit for en fyr å vite om det er sjenanse eller om hun rett og slett ikke liker han - mer safe å satse på noen som viser interesse i utgangspunktet. Det samme tror jeg gjelder med menn man har blitt kjent med og liker. Om man er sjenert så er man gjerne ikke komfortabel med situasjoner der man er litt sårbar eller der man viser interesse, og viker heller unna. Da er det jo lett for han å tenke at hun ikke er interessert. I mitt hode styrer man dette mye selv. Løsningen ligger i å forstå hvordan man oppfattes, og heller jobbe med evt "barrierer" man har som gjør at man sender ut "feil" signaler. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #8 Skrevet 2. desember 2012 Jeg har også lurt litt på dette. Er visstnok pen, men opplever aldri at fremmede menn tar kontakt med meg (nå går jeg aldri på utesteder og den type ting riktignok, men allikevel). Man hører jo iblant om menn som tar kontakt med damer de treffer på tilfeldige steder, om ikke annet for å gi de komplimenter, men noe slikt har jeg aldri opplevd. Ikke noe stort uromoment ihverdagen akkurat, men det får en jo til å stusse litt over hvorvidt ens eget utseende er så bra som enkelte skal ha en til å tro... Anonym poster: 61a5028e2cfaf711f58f507b4e222b44
makkapakka Skrevet 3. desember 2012 #9 Skrevet 3. desember 2012 At hun sitter med hendene i fanget hele tiden og venter på at Prins Sjarmerende skal komme ridende på sin hvite hest. Mange menn foretrekker jenter som selv viser litt interesse og initiativ. Anonym poster: 4c020d22b81962fadce763ad2d767b7e åja? hvordan reagerer menn på damer som står sultne eller utsultet i en bar og kjemper for å få kontakt med menn? dere stikker! 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #10 Skrevet 3. desember 2012 åja? hvordan reagerer menn på damer som står sultne eller utsultet i en bar og kjemper for å få kontakt med menn? Vi slår av en prat og har det hyggelig i lag. Til hun finner en fyr som hun synes ser kjekkere ut. Anonym poster: 4c020d22b81962fadce763ad2d767b7e 2
Gjest Sakone Skrevet 3. desember 2012 #11 Skrevet 3. desember 2012 Svaret er egentlig til TS, men tar utgangspunkt i kommentaren din fordi du sa det så bra: Sjekking er jo litt risky for en mann også. De er like redde for å bli avvist som vi. Når jenta ser bort så er det ikke greit for en fyr å vite om det er sjenanse eller om hun rett og slett ikke liker han - mer safe å satse på noen som viser interesse i utgangspunktet. Det samme tror jeg gjelder med menn man har blitt kjent med og liker. Om man er sjenert så er man gjerne ikke komfortabel med situasjoner der man er litt sårbar eller der man viser interesse, og viker heller unna. Da er det jo lett for han å tenke at hun ikke er interessert. I mitt hode styrer man dette mye selv. Løsningen ligger i å forstå hvordan man oppfattes, og heller jobbe med evt "barrierer" man har som gjør at man sender ut "feil" signaler. Enig
Gjest Lurifix Skrevet 3. desember 2012 #12 Skrevet 3. desember 2012 Ja, men også fordi de færreste er så pene at de blir sjekket opp(på steder uten alkohol) pga utseende alene. Det er jo ikke fordi de ikke er pen nok, men de er så pen at de er opptatt 99% av tida.
Cathrine88 Skrevet 3. desember 2012 #13 Skrevet 3. desember 2012 At hun ser sur og avvisende ut. Å smile og vise interesse for andre kan man gjøre selv om man er sjenert. Det finnes selvsagt menn som tør å prøve seg på en isdronning, men de er ikke i flertall. 5
Pene sko... Skrevet 3. desember 2012 #14 Skrevet 3. desember 2012 Hva kan årsaken være til at en dame aldri får noe oppmerksomhet fra det motsatte kjønn? Anonym poster: 21f9c8d6fb88d5ae7357686540c0ccc3 Anonym poster: 21f9c8d6fb88d5ae7357686540c0ccc3 Hun ser hoven, arrogant og reservert ut. Sender signaler som skriker "fuck off". Kombinerer du alt dette med et meget pent ytre og en klesstil som er high-class vil ikke menn tørre å snakke med henne. Ingen vil føle at de når opp. De eneste som kan ta kontakt er selverklærte megaselvsikre playerkonger som ironisk nok trenger 5 halvlitere med øl og en halv bøtte cava før de klarer å åpne munnen sin. 2
PanLi Skrevet 4. desember 2012 #15 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Hva kan årsaken være til at en dame aldri får noe oppmerksomhet fra det motsatte kjønn? Nå tenker jeg ikke på opplagte grunner som at man er svært uheldig med utseendet, har dårlig hygiene, etc. Anonym poster: 21f9c8d6fb88d5ae7357686540c0ccc3 Anonym poster: 21f9c8d6fb88d5ae7357686540c0ccc3 Hva man ser, kanskje? Jeg vet ikke. Jeg har flere venninner som opplever og sier at de "aldri blir sjekket opp". Så har jeg vært med dem ut på byn noen ganger, og har obsertvert opptil flere gutter forsøke å prate med dem, opprette øyekontakt, gi kommentarer etc. Fellestrekket her er at det fra mine venninners sider blir "avfeid" ganske raskt. De rett og slett tolker og oppfatter situasjonen helt annerledes enn hva jeg ville gjort! De avskriver oppmerksomheten som "vanlig høflighet" , "tilfeldighet", "han var nok ensom og trengte noen å prate med" "han var frekk (!)" osv. Mine venninners reaksjoner fører også til at mennene opplever at deres kontaktforsøk blir avvist, og de går derfor som oftest ikke noe videre med det... Det er veldig pussig hele greiene.. Og litt trist - for de BLIR jo faktisk forsøkt kommet i kontakt med (og kanskje sjekket opp - hvis ting klaffer videre ), og FÅR oppmerksomhet ..men de ser det ikke, og derfor blir det ofte heller ikke noe... Og disse er alminnelig vakre jenter Endret 4. desember 2012 av PanLi 1
Gjest Bandit Skrevet 4. desember 2012 #16 Skrevet 4. desember 2012 At hun ser sur og avvisende ut. Å smile og vise interesse for andre kan man gjøre selv om man er sjenert. Det finnes selvsagt menn som tør å prøve seg på en isdronning, men de er ikke i flertall. Veldig sant. Dama kan se så flott ut hun bare vil, men om hun er sur og avvisende, er hun aldri interessant i mine øyne. Jeg må ha interesse tilbake om jeg skal gå bort. Og jeg går ikke bort til noen uten at jeg har fått sett et smil. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 4. desember 2012 #18 Skrevet 4. desember 2012 Hun ser hoven, arrogant og reservert ut. Sender signaler som skriker "fuck off". Kombinerer du alt dette med et meget pent ytre og en klesstil som er high-class vil ikke menn tørre å snakke med henne. Ingen vil føle at de når opp. De eneste som kan ta kontakt er selverklærte megaselvsikre playerkonger som ironisk nok trenger 5 halvlitere med øl og en halv bøtte cava før de klarer å åpne munnen sin. Ja, jeg er ganske sikker på du er inne på noe meget viktig her nå. * Tar til seg og vurderer ' to dress down' uten å miste seg selv på veien.... Må bare finne ut hvordan.... *
Gjest bambam Skrevet 4. desember 2012 #19 Skrevet 4. desember 2012 jeg blir ofte nok sjekket opp når det er alkohol i bildet. Selv når jeg gjør mitt ytterste for å slippe å bli det. Tror jeg bare har ett sånt utseendet som gjør at folk tør å prate til meg. Jeg har flere venninner som jeg selv mener er mye penere en meg (jeg er mer søt), men disse blir sjeldent pratet til på byen. Jeg tror i alle fall att det har noe med utstrålingen til jenta å gjøre, fremfor hvor vakker hun er
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #20 Skrevet 4. desember 2012 Så, om man ser på utseendet som en isolert faktor, det at man aldri blir forsøkt sjekket opp/snakket til/gitt komplimenter kan betyr at man faktisk er for pen? Dette hadde vel vært en fin trøst , om man har stort nok ego til å tro det gjelder for en selv, men hvordan skal man da vite om menn synes en er tiltrekkende? Anonym poster: 61a5028e2cfaf711f58f507b4e222b44 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå