Gå til innhold

Bokostnader i mnd?


huzky

Anbefalte innlegg

Betaler dere mye i bo-kostnader i måneden?

Lån/husleie/strøm i forhold til inntekt?

Jeg er foreløpig student, så jeg betaler 2000,- og mottar i snitt 8000,- på konto (lån/stipend). Dette utgjør altså 25%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er to voksne og to barn. Bokostnader (leier) er 6000 kr./mnd. Inntekten vår er 17000 pr.mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to voksne og et barn. Har nettopp kjøpt oss hus og betaler 5100 pr måned på et lån på 1 mill (det er inkludert billån på 45 000). Jeg er student og han er i full jobb, og vi har tilsammen ca 25 000 utbetalt hver måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte hus for to år siden og betaler 2700 pr mnd i lån, med et gjennomsnitt på strøm/forsikring/kommunale avgifter kommer vi nok opp i 3700 pr mnd. Vi er foreløpig bare oss to og har en netto inntekt på ca 26 000 pr mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokostnader for oss to (lån + husleie) er rett under 8000.

Jeg er student og har ca 9000 ut hver måned (noen ganger mer) Han jobber fult som telemontør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drøyt 2 mill i boligån (enebolig) og betaler mellom 10 og 11000 i måneden.

Av dette dekker vil 8-9000 med leie fra en utleieleilighet og betaler derfor bare ca 2000 av lønna vår.

Tipper at vi har utbetalt ca 30000 pr mnd til sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dolphina

Ca.9000 inkludert alt!

Jeg er student og han jobber.

Har vel utbetalt til sammen rundt 25000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi betaler 7000 på lånet, 1700 i husleie og ca 1000 i strøm , altså i underkant av 10000. Jeg er student, sambo arbeidsledig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider